Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Har ikke noe godt å si om ull fra cubus. Den blir tynn og hullete i vask. Stiv og ekkel er den også. Pierre robert har vi bare hatt sokker fra så det skal jeg ikke si noe om.
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Fornøyd jeg! Med ulla fra Cubus. Det siste vi hadde til ei på 2 er helpysj og hvit skjorte til å ha under bunadskjorta. Har ikke brukt det på noen mnd nå da ) Det som er fordelen med ulla fra Cubus er at den tåler å vaskes. Barn blir skitne så tm ull må vaskes! Vi har ei med dårlig blodsirkulasjon, så vi kan ikke bruke hva som helst av ull. Jeg er veldig misfornøyd med flere av produktene til de dyrere produsentene! Det tåler _ikke_ å vaskes og får hull på et blunk. (Strømpebuksene til Nøstebarn er forresten gull verdt! Antagelig fordi de er ribbestrikket. De er verdt prisen sin.) Desverre er det det eneste som holder henne noenlunde varm. Skulle ønske vi bare kunne holdt oss til produktene fra Cubus og Name It.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 er også fornøyd med ulle fra cubus
Saftsuse 84 Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Vist man ikke vasker ull slik man skal, vil den jo bli ødelakt hullete osv. Min lille snuppe har masse ull fra cubus, og jeg må bare si at jeg er kjempefornøyd! Eneste minus kan vel være at de i rosa mistet fargen litt, men så er ikke jeg så glad i rosa heller da, så det har gått mye i hvitt og grått, og jeg synes de var kjempegode! Likte prisen også
Ksenia & Anjem Skrevet 10. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2010 mye koster det for f.eks et ullplagg fra Cubus?
soleia Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Eg synes ull frå Cubus er ganske stiv og hard i høve til feks Janus, reflex, Joha mfl. så eg føretrekkjer desse. Men det er vel litt ei smaksak. Er ingen ting å seie på kvaliteten. Har ikkje prøvd pierre robert, men har høyrt frå andre at det fort vert hol i desse.
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Her i huset er vi veldig fornøyd med ulla fra Cubus. Syns ull fra de dyrere merkene ofte er tynne og fort blir slaskete, men ull fr Cubus er tykkere og holder seg fint i vask.
Stellaborealis Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Vi har vært fornøyde med ulla fra Cubus, fint til barnehagen. Bruker ellers ulldressene fra nøstebarn, men bodyer og tights kjøper jeg alltid på Cubus. Vasker med milo:)
Brillefint - Jadda! Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Jeg har ikke noe negativt å si om noen av de. Gutten vår fikk pierre robert-ull til jul. Det ser fortsatt fint ut og passer så det blir brukt denne vinteren og. Tror mye handler om hvordan det blir vasket. Ullprogram og milo til hver eneste vask.
Brillefint - Jadda! Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Fikk bare lyst til å slenge på at den dyrere ulla (særlig janus og joha - har bare prøvd disse) er nok litt bedre, men ikke så mye bedre at jeg ikke bruker noe fra de andre billigere merkene.
♥ strikkemor ♥ Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Me har ull frå begge plasser, og er fornøyd med det =) Men mi erfaring viser at Cubus har to ulike typar ullklær. Den eine typen er tjukkare enn den andre. Den tjukkaste e veldig god, mens den tynnare blir utslitt tidligare uansett om den vaskast med milo.
BlåBlå Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Har hatt noen ullplagg fra Cubus (sånne lyseblå med figurer på) og selv om de har vært vasket etter anvisning og med milo, så smuldrer de opp. Blir først formløse og stive, før de blir hullete og morkne. Men den ulla som er blanding med ull og bomull er super. (ja jeg vet at dne ikke er like varm etc) Kjøpte en del stillongser i den, fordi ren ull blir fort hullete p åknærne med mine turbogutter som leker i bare ulla. Pierre robert har jeg ikke vært borti, men har kjøpt en stillongs til eldste på tilbud til 99 kr. Verdt å prøve.
trebarnsmamma84 Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Er kjempefornøgd med ulla frå Pierre Robert...Har masse av det.....både str.bukser,sokkker og gensere....!!
BlåBlå Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Så bra ! Hva er egentlig ordinær pris på en longs ? Er 99 kr tilbud ?
lille sprelle Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 har prøvd den med ull og noe annet inni fra cubus - er fornøyd med den. bruker også janus osv
Helverine Skrevet 11. august 2010 #18 Skrevet 11. august 2010 Kommer an på hvilken type du velger fra Cubus. En som er litt tynn og stiv. En annen er litt tykkere og myk. Den er god Synes Pierre Robert var litt stivt...klødde litt sa snuppa her, så vi går nok for noe annet til vinteren. Janus er favoritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå