Gå til innhold

Tips til "pappagåve" ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å gje samboer ei gåve / oppmerksomhet når vi endeleg blir foreldre, han har vert ein engel uten like i denne tida... :-) Tenkte den kunne stå heime og venta på han til han kjem heim frå sjukehuset.. Andre som har gitt sånn gåve?

Forslag takast imot med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...kanskje du kan gi han....en baby?

Skrevet

Joda, den idè'en har eg nok tenkt på sjøl òg... ;-)

No tenkte eg ikkje å starte ein debatt ang.om ein skal gje pappagåve eller ikkje, fordi eg føder ungen osv... For ei oppmerksomhet kjem eg til å gje uansett.. Berre ute etter tips :-)

Skrevet

Hei :)

Ja, fin ide, jeg skal også gi min ei gave, han fortjener det virkelig :)

Jeg har tenkt å kjøpe han et smykke hvor navnene til babyen vår og hans sønn er ingravert. Jeg kikket litt på nett, men de var så dyre, blir nok å kjøpe på en gullsmed her i byen.

Ellers så er det slike pappa-ting da, som t-skjorte og kopper med verdens beste pappa ol, det er nå koselig det også :)

Skrevet

Kjøp en pappabok, en slik bok som er skrevet på en morsom måte og link til pappasider på nett.

Skrevet

jeg har kjøpt en flaske knallgod cognac jeg har gjemt..krympelag skal han få ha som sist! :)

Skrevet

figur fra willow tree.....

Skrevet

Tusen takk for gode tips! :)

Veit han kjem til å bli gla, for han forventa ikkje å få noko, og eg synes det er kjekt å gje..

Dei willow tree figurane, i kva butikka får ein tak i dei no igjen?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...