Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Har så lyst å gje samboer ei gåve / oppmerksomhet når vi endeleg blir foreldre, han har vert ein engel uten like i denne tida... :-) Tenkte den kunne stå heime og venta på han til han kjem heim frå sjukehuset.. Andre som har gitt sånn gåve? Forslag takast imot med takk :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Hmmm...kanskje du kan gi han....en baby?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Joda, den idè'en har eg nok tenkt på sjøl òg... ;-) No tenkte eg ikkje å starte ein debatt ang.om ein skal gje pappagåve eller ikkje, fordi eg føder ungen osv... For ei oppmerksomhet kjem eg til å gje uansett.. Berre ute etter tips :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Hei Ja, fin ide, jeg skal også gi min ei gave, han fortjener det virkelig Jeg har tenkt å kjøpe han et smykke hvor navnene til babyen vår og hans sønn er ingravert. Jeg kikket litt på nett, men de var så dyre, blir nok å kjøpe på en gullsmed her i byen. Ellers så er det slike pappa-ting da, som t-skjorte og kopper med verdens beste pappa ol, det er nå koselig det også
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Kjøp en pappabok, en slik bok som er skrevet på en morsom måte og link til pappasider på nett.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 jeg har kjøpt en flaske knallgod cognac jeg har gjemt..krympelag skal han få ha som sist!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Tusen takk for gode tips! Veit han kjem til å bli gla, for han forventa ikkje å få noko, og eg synes det er kjekt å gje.. Dei willow tree figurane, i kva butikka får ein tak i dei no igjen? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå