Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hvordan takler dere hverdagen? Kjenner jeg gruer meg til omgangsyke sesongen i barnehagen til 2 åringen starter.. Aner ikke hvordan jeg skal klare og takle det. For de som ikke vet hva det er så er emetofobi sykelig angst for og kaste opp. Synes det er utrolig flaut og ha det problemet, ingen som vet at jeg lider av det heller. Og nei jeg er ikke hun derre "nøffemor"
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Oki visste ikke at de hadde et ord en gang. Men jeg har virkelig panikk for oppkast. Jeg tåler mye som også jobber i helsevesnet, Dritbleier uansett alder, mensen, slim. O.S.V. Men oppkast der går grensen, jeg og en venninne er helt like der, begge roper omtrent på vår egen mor, jeg skjelver og føler meg rett og slett dårlig når andre spyr, eller jeg bare hører det. Jeg sover ikke i det hele tatt omtent den uken ungene har det, ligger å ser i taket til jeg hører noen gråter eller kommer inn. På en natt da sover jeg vel kanskje 2 timer. Ligger med angst og begynner selv å fryse.... Jeg har vært helt ærlig med alle mine venner og familie, Og ikke minst min kjære kollegar som stepper inn de få gangene det skjer. Men er virkelig ikke moro. Mitt råd er fortell det, er ikke noe å skamme seg over, blir mye bedre for deg å Huff vet åssen det er, tenker på deg. Ønsker deg lykketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå