Gå til innhold

Stolt av samboeren min :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har slitt en del med økonomien hele veien, regninger som hoper seg opp, purringer og innkasso varsler. Etter at vi ble sammen, så har han prøvd å bedre det, men har ikke klart det, da han tidligere kjøpte det han ville ha, når han ville, og ikke styrte pengene sine! Dette har ført til en del trettere mellom oss, men i dag overrasket han :) Han regnet ut hva han kunne bruke på utgifter, og har betalt regninger for 15 000 i dag! Ble nesten sjokkert jeg.

Men som han sa: Nå har vi fått vite at jeg er gravid, og han vil ikke at ungen skal leve med en far som ikke kan styre seg litt.

15 000 ute av bildet, 33 000 igjen. Men en god start :) Nå får vi bare følge den opp, sammen :)

Følte meg noe nervøs over å skulle få barn med han, men han viser jo nå at han virkerlig vil klare det nye ansvaret, så kanskje vi kan få en liten familie nå likevel?! :)

(Og ja, 15 000 er mye, men da har han fortsatt nok til å hjelpe til med utgifter i bo og kost, og dette vil han ha penger nok til 2 månder til)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra! Flott med mennesker som tar ansvar og retter opp:-)

Skrevet

Så bra! Økonomisk kaos er roten til mye vondt. Fortsett å støtte han, eventuelt be om proff hjelp hvis det skulle bli for vanskelig!

Skrevet

Ja :)

Vi har pratet på abort, da jeg ikke klarte å se en unge passe inn i den økonomiske tilstanden vår, men nå kan jeg nok enderlig senke skuldrene, og føle glede over det lille mirakelet vårt <3

Han vil forhøre seg med økonomisk rådgiver, enda han kan betale ned gjelda fort nå, så vil han sikre seg fra å ende slik igjen.

Så nå håper jeg det skal gå rette veien :) Både for vår og spira sin del, men mest for han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...