Gå til innhold

Skal, skal ikke???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en STOR sjokolade som ligger i skapet og roper på meg, men jeg burde la den ligge der og rope siden jeg har klart å anlegge en god, rund mage i sommer :(

 

skal, skal ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du klarer, så kan du jo ta en liten bit, og se deg fornøyd med det :)

Eller så er valget: spise hele, og føle seg noe "lurt" etterpå, da den gir skyldfølelsene, eller la den ligge, og overdøve ropene :)

 

Håper du finner ut av det, har har jeg hvertfall tatt to biter av min sjokolade plate, og føler meg fornøyd, jeg spiste ikke opp hele, men ga meg selv lov til å smake litt, så ropene ble stumme :)

Skrevet

SKAL!

jeg skal ta en sjokolade selv.

Skrevet

Jeg klarer ikke bare ta en bit, det er vel derfor buksene mine er litt vel stramme over magen :(

 

Den ligger fortsatt å roper...

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...