Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg har en STOR sjokolade som ligger i skapet og roper på meg, men jeg burde la den ligge der og rope siden jeg har klart å anlegge en god, rund mage i sommer skal, skal ikke??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Om du klarer, så kan du jo ta en liten bit, og se deg fornøyd med det Eller så er valget: spise hele, og føle seg noe "lurt" etterpå, da den gir skyldfølelsene, eller la den ligge, og overdøve ropene Håper du finner ut av det, har har jeg hvertfall tatt to biter av min sjokolade plate, og føler meg fornøyd, jeg spiste ikke opp hele, men ga meg selv lov til å smake litt, så ropene ble stumme
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 SKAL! jeg skal ta en sjokolade selv.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Jeg klarer ikke bare ta en bit, det er vel derfor buksene mine er litt vel stramme over magen Den ligger fortsatt å roper... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå