Gå til innhold

nå, hvordan går det med barnehagestarten??


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

nesten spent på hvordan det går med dere som har/har hatt tilvenning i barnehagen ;)

 

så fortell!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille tryll begynte i barnehagen for en knapp uke siden og det har gått overraskende bra! Ikke gråter hun når jeg går og hun er blid som ei sol hele dagen mens hun er der. Problemene starter gjerne når vi kommer hjem fra barnehagen. Da er hun sliten, sutrete og ekstreeemt klengete på meg. Så her blir det enkle middager laget med en hånd, mens lille tryll sitter på andre armen om dagen. Regner med at det er en fase som går seg til etterhvert :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da!

 

Gutten min var også mer sliten i begynnelsen, men nå er han ikke noe særlig mer sliten enn hva han normalt hadde vært om han hadde vært hjemme hele dagen - så jeg tror nok at det går seg til :) Når vi kommer hjem nå om dagen så er han så glad for å se lekene sine, at han blir heller sint om jeg vil kose og klenge på han ;)

 

Flere som har startet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over all forventning. Det er pappaen som har hatt tilvenning siden han har fri ut måneden før han begynner i ny jobb. Veldig greit å kunne ha en periode med korte dager, for han er virkelig sliten når han kommer hjem. Og har vært en del grinete og klengete på kvelden.

Men lite grining i bhg og de i barnehagen sier han er veldig blid og sosial. Og han er visst i sitt ess hver gang han hentes.

Jeg har ikke vært i barnehagen ennå og det føles veldig rart. Men neste måned blir det full rulle med bytting på levering og henting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært to spennende og slitsomme uker! :)

Snuppa her reagerte ved å bli redd høye lyder og uforutsette ting, utrolig klengete og en god del grinete på ettermiddagen. 3. dagen hun hadde i bhg var det tid for 1 årsvaksinen (var syk på kontrollen) det var nok ikke det mest gunstige tidspunktet men det måtte jo til :(

Hun gråter når jeg går om morgenen, men det er gått over før jeg har gått ut døren.

På fredag hadde hun hatt en kjempebra dag og det merket vi godt hjemme på ettermiddagen også :)

Så vi ser stadig at det går fremover!! :)

Mammahjertet mitt har ikke hatt det veeeldig bra disse ukene, men nå virker det å løsne og JIPPI for det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...