Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg og sambo er kompis med en fryktelig snill mann.. Han og hans eks flyttet fra hverandre for et halvt års tid siden.. De har to barn.. Vi er myyye sammen med han, både når han har barna og ellers.. Men, nå har da hans eks fått for seg at jeg og han har noe på gang, og lager et helt fantastisk fjortiss helvette.. Hun sender trusler til han om å ta fra han barna, samt "truer" med å kreve mer i bidrag (han betaler det han skal..).. Går det virkelig ann å være så sprengt? For det første så har jeg både sambo og barn, og for det andre..TRUSLER???? Hva kan man gjøre? mest lyst å kjøre henne ned..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Spar på alt av meldinger et som kommer fra henne. Ring henne eller be om et møte (med din samboer med) der du ber henne holde seg god for slikt tull. For ei dame!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Minner meg om ei jeg kjenner.. syke menneske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå