Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hviolken stilling foretrekker du, og hvilken stilling er det enklst å få orgasme for deg? Får nimn meg aldrig orgasme-er så leit. Skulle så ønske jeg fikk orgasme med mannen min!!!!Leketøy? Vanlig dildo funker ikke..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Beste her er spoon-ing, han ligger bak meg på siden og fører den inn, samtidig som han stimulerer klit. Helmax for min sin del Prøvd en rabbit? (ikke mens gravid) men dette er en "must" for våres del utrolig herlig mot klit, mens han penetrerer.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 det er faktisk veeeeldig mange damer som aldri får orgasme ved kun penetrering. det må litt ekstra stimulering til. gjør det selv dersom du kommer til og la mannen gjøre det i stillinger hvor han kommer lett til. vibrerende små leketøy kan også hjelpe. trenger jo ikke være digre vibratorer som muligens blir litt uhåndterlige i mange stillinger. jeg får kun orgasme ved stimulering av klitoris som forsterkes dersom jeg blir penetrert i tillegg. aldri ved penetrering alene. en annen ting er jo det at begge to må være klar på hva man ønsker/hva som funker. dersom man ikke er flinke nok til å prate sammen om hva man liker og trenger ang. sex så blir det aldri bra uansett. vi hadde et oppgjør for en god stund siden og etter det klarer jeg å gi mer av meg selv og orgasmen kommer lettere.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Jeg kommer fortest hvis jeg rir. Da har jeg kontroll og både g-punkt og klitten blir tilfredstilt:) Men prøv deg frem med en vibrator en gang du er alene hvis du ikke har fått det til før. Da finner du fort ut hva du liker og ikke liker, og kan lettere praktisere det under samleie:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Her er det helt klart doggy! Stimulerer meg selv mens han kjører på bakfra.. NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå