Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Føler jeg blir helt gal her jeg sitter! Er 13 uker på vei, mitt 2 svangerskap, sist kjente jeg første bevegelse rundt uke 16-17. Nå føler jeg sånn "boble"/"lea-mus" (sikkert feil skrevet) der livmora er, og når jeg dytter litt i mot, så stopper det. Føler jeg blir gal her! Er det kroppen som lurer meg? Jeg som blir riv ruskende gal? Eller er det faktisk slik at jeg kjenner bevegelse allerede?! Er "så sikker" på at det er akurat slik jeg følte det sist, men så blir jeg usikker og ler det "bort", men klarer ikke få det ut av hodet! Hvor tidelig kjente dere bevegesle den 2 eller 3 gangen dere gikk gravide? Er det rett og slett for tidelig fortsatt, eller er det kanskje slik at jeg faktisk har kjent det lille nurket vårt allerede??? Blir nok snart gal om jeg ikke får noen bekreftelse/avbekreftelse :-O
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Jeg var 14 uker da jeg begynte å kjenne liv på andre:) Det var ikke hver dag, men heller ingen tvil om hva det var:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 jeg kjente liv fra uke 12-13 nå (3. barnet) ikke hver dag, men absolutt ikke i tvil
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Kjente liv i uke 12 med barn nr 3 og 4. Nå med nr 5 har jeg ikke merket noe enda. Er 13 uker nå.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Takk for svar dere har kjent det to ganger kun, sist i dag. Så da kan det hende det er bevegelser likevel da, ikke bare jeg som har "klikka" i hodet :-O Enda dette er andre svangerskapet, så føler jeg meg som nybegyner
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Uke 16 med første og uke 13 med 2 og 3 her:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå