Villa Perlesukker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 er nesten like gamle som oss, har en datter like gammel som ene vår, en sønn like gammel som ene vår, hun har samme smak som meg i klær og interiør, lik meg i væremåte, han samme interesser som gulesider og mennene heter det samme.... haha Datteren hennes har et sjeldent navn som jeg tenkte jeg skulle kalle min fremtidige datter, vi har samme utejakker osv....scary altså... Men moro... etter bare 2 uker i Villaen går alle våre barn inn og ut hos dem og deres barn inn og ut av vårt hus:) Tenke seg å ha sånn flaks:) Og på andre siden av veien bor det en annen super 3 barnsmor Noen flere som har naboer i samme livsituasjon? Og som har huset fylt av barn hele tiden?
Mamma+2 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Kjenner meg litt igjen....her har vi det også sånn at ungene flyr inn og ut hos hverandre dagen lang....deilig og trygt for både voksne og barn...og god hjelp med tanke på om man trenger pass - om man kun skal en tur på butikken f.eks... Supert
Melkerullen Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Ikke helt slik at vi har masse likt, men ungene flyr hjem til hverandre hele tiden og det er heeeerlig å kunne ha det sånn!!! Men, av og til savner jeg å ha dem hjemme hos meg og være "bare oss" litt og, hehe-men sånn er det:) Kjekkest i verden når ungene har det bra:)
Tommage♀♂ Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Ja sånn har vi det her også. Vi bor i 4-mannsbolig, 4 mødre med to barn hver. Alle barna føler seg helt hjemme hos de andre, og det gjør i grunn vi mødre også, hehe;p Men nå skal min nærmeste nabo flytte, det blir et stort savn for ungene, og for meg også. Kjeeedelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå