Gå til innhold

Han endrer ikke singel statusen på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å deppa litt her :(

Vi ble sammen igjen etter en pause i forholdet, to måneder senere så har han fortsatt singel status på Facebook. Kommenterte det men han har allikavel ikke endret status. Får ikke noe svar på hvorfor :(

Får dette ikke ut av tankene. Han mener jeg overreagerer, hva mener du ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du overreagerer. Hvem bryr seg om hva som står på Facebook? Dere er jo sammen og det er det som teller. Er det ikke??

Skrevet

Du må jo si skikkelig ifra. Det er jo ikke akseptabelt...Tror ikke på at han "bare har glemt det, eller ikke tenkt på det". Man sender et signal hvis man setter status som singel på facebook. Hvor dumt det enn høres ut, det betyr faktisk noe...

Skrevet

tror ikke jeg ville ha brydd meg, som hu andre sier, dere er jo sammen:)har flere venner som PLUTSELIG kommer opp feks; anre er gift med anne"...og d er maaange år siden de var gift og de har vært leeeeenge påm facer'n før de skreiv d..

Skrevet

HI her,

han har jo tenkt på det når han ikke fjerner statusen etter at jeg tok det opp. Syns det betyr noe, han sier egentlig til alle venner og familie at vårt forhold ikke betyr noe. Eller så vil han ha andre muligheter åpne ?

Vet ikke, vet bare at jeg er sint og såret.

Skrevet

Syns du er litt barnslig og vel opphengt i facebook.

Han tar deg med ut? Vennene deres vet dere er sammen?

Hvordor bryr du deg da om hva som står på fb?

Skrevet

Det må jo være en grunn til at han ikke vil forandre det!

Skrevet

sett din status til at du er sammen med han, så må han jo bekrefte/avkrefte det.

Skrevet

Teit å si at det ikke har noe å si. Klart det har noe å si. Sånn har det blitt.

Skrevet

jeg hadde reagert på det!!

Skrevet

Ja, jeg hadde også blitt såret av det. Greit nok at ikke alle vil ha "i et forhold med .........", men det trenger jo ikke stå singel heller. Han kan jo bare ta vekk den informasjonen, hvis han ikke vil at folk skal få innsyn i privatlivet hans.

Skrevet

Kanskje han bare erter deg siden denne bagatellen er så viktig for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...