Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 For deg som slanket deg etter du sluttet å amme; tok det lang tid å gå ned resten av kiloene?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Stod stille en stund.. Sluttet å amme i april, begynte å gå ned i juni, dro på ferie, gikk opp noen kilo igjen, har nå begynt å gå ned igjen.. Poden er 1 år.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Hæ? 3 år? Tenker på dere som ikke gjør noe annet enn å slutte å amme og så forsvinner kg av seg selv. Skulle formulert meg på en annen måte kanskje:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Amminga med andremann tviholdt på kiloene:( Etter at jeg sluttet å amme gikk det 3 månedene og så gikk 3-4 kilo av ganske fort. Men så stoppet det der:(
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Med førstemann startet kiloene å forsvinne da jeg ammet bare litt på morgen og kveld. Etter helt ammeslutt viste det seg at jeg var gravid på nytt så kiloene forsvant ikke på vekta, men jeg fikk liksom kroppen min tilbake om dere skjønner. Den ble strammere og mer som før, selv om jeg da var gravid igjen. Har ikke sluttet amme nr 2 enda, men nå er hun blitt 20mnd så ammer ikke så mye mer. Denne gangen så startet også kiloene forsvinne med det samme vi trappet ned på ammingen. Hun skal begynne i barnehage snart og da regner jeg med det blir lite amming og håper at de siste kiloene forsvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå