Gå til innhold

klikker snart i vinkler på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"alle" som driver og forteller meg at guttungen min er trøtt eller kommer med forslag om at han er sulten når jeg vet han nettopp har spist e.l

er jo min unge så vet jo best når han er ditt og datt..

regner med at flere har samme problem. tenkte bare å skrive inn her så jeg får ut noe av frustrasjonen så jeg kanskje svarer neste på en hyggelig måte.. for det begynner å bli vanskelig å holde kommentarer tilbake nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller "oi, så varm han må være med alle de klærne på", "han er ikke kald nedi vogna der da" osv, osv. Jeg har vært alt fra lei meg, bitter, full av skyldfølelse og skikkelig sinna pga slike kommentarer. Men jeg har lært meg å filtrere disse kommentarene og synspunktene også stoler jeg på min egen dømmekraft og spør om råd når jeg er usikker. :)

Skrevet

Hihi - en blir jo så frustrert! Men, det er ment i beste mening:)

Jeg prøver å lære meg å puste dypt og bare smile, sier "hun har nettopp fått mat" om jeg vil bort fra situasjonen " skal akkurat gå og gi henne mat nå". Da sier de fleste - ja, du vet jo best du som er moren eller noe i den duren, og viser at de ikke mener å styre, men det er jo egentlig kos at fok bryr seg om småttisene våre da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...