Gå til innhold

Forkjølelse og graviditet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 13 i dag, og begynner å bli forkjøla. Er det farlig for fosteret om jeg blir dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du får høy feber så burde du kontakte lege. Utenom det så er det ikke farlig. Bare pass på å få i deg nok væske og slapp av.

 

God bedring:-)

Skrevet

Jeg har fått lungebetennelse i mine 2 første svagerskap og de har ikke tatt noe skade av det, hadde nettopp lungebetennelse for 3 uker siden, og heller ikke mitt 3 svangerskap så langt har tatt skade av det, er nok verre om det er noe mer alvorlig. Pass heller på om du skulle få høy feber, det er kanskje ikke alltid like bra.

Skrevet

Neida. Om du får veldig høg feber over fleire dagar, kan du kontakte lege.

 

For nasespray: bruk saltvannsspray. For benernedsettande, styr unna inux, bruk heller paracet, med måte :)

God betring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...