Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Han jobber i anleggsvirksomhet og jeg synes han bør dusje hver dag da han er borte i mye støv og dritt, men han mener det holder og dusje annen hver 3 dag noe jeg er fullstendig uenig i. Sist jeg skiftet på sengene så gikk han og la seg i rene sengeklær uten og dusje og det luktet ikke godt av han. Jeg blir snart gal siden jeg ofte nå skifter på sengene etter 1 uke fordi jeg ikke takler kroppslukta som setter seg i han og han ikke orker dusje heller. Hva skal jeg gjøre? har foreslått at han kunne sove ute så slapp jeg i det minste lukten av han!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Er du alvorlig nå?? Sett ned foten for pokker,isåfall!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Hmm... mener å ha lest dette innlegget før
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 om dere har et gjesterom så be han legge seg der når han ikke har dusjet. Kan tenke meg det ikke går så mange dagene før han begynner å dusje oftere
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Nekt han sex om han ikke dusjer. Nekt å kysse og kose. Deg gjorde jeg med min og sa det til han at jeg syntes det luktet ekkelt av ham.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Har han vært slik hele tiden? kanskje han er sliten, deprimert?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Han har vært slik i flere år, var borte en uke med ungene på hytta til foreldrene mine, mistenker at han ikke dusjet på den uken, da det luktet rett og slett søppel i senga:( Han er ikke deprimert, men av den oppfatning av at man ikke trenger dusje hver dag:( Forsøkte og si til han at det skader ikke med god hygiene, hadde han vært lege og jobbet på f.eks operasjon hadde han neppe fått operere med den grusomme kroppslukten! Har ikke sex med han når han lukter som verst. Kan fastlegen hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Skjønner hvordan du har det.. Jeg sa klart i fra til min samboer... han dusja kanskje 2-3 ganger i uka,nå dusjer han hver dag
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 tja, fastlegen vil sikkert være enig deg, men tror du mannen hører mer på legen enn sin kone?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Hi Her Jeg synes det er for ille at jeg faktisk må be han om og dusje, jeg er da ikke moren hans:( I tillegg bruker ungene og si at det stinker av han, men da fleiper han bare tilbake og sier at det stinker av dem også, noe som ikke stemmer:( Blir skikkelig irritert for det tar da ikke mer enn 5 minutter og dusje og stelle seg for de fleste mannfolk. Må også legge til at jeg må be han barbere seg:(
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Min mann dusjer 2-3 ganger i uka. Det går da aldeles utmerket så lenge man tar klutvask de dagene man ikke dusjer. Har bare opplevd at han lukter en gang eller to. Og han har også en grisete jobb. Jeg skjønner ikke hvor ideen om at man må dusje hver dag kommer fra, for de med ømfintlig hud er det direkte ødeleggende.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #12 Skrevet 10. august 2010 Ser problemet, samboeren min dusjet toppen 3 ganger i uka i starten av forholdet vårt, han jobber på søplesortering, ingen behagelig lukt. Gikk ikke lenge, før jeg fortalte han at om han ikke kunne starte å dusje når han kom hjem fra jobb, så fikk han sove på det andre rommet de dagene han ikke dusjet! I starten gjorde han dette, tok han to dager før han gikk rett i dusjen når han kom hjem fra jobb Kan være den beste metoden, og om han skulle komme å legge seg i senga deres likevel, bevis at du mener alvor, ved å gå til et annet rom å legge deg, med beskjeden "jeg sa du skulle dusje" når du går ut døra. Nei, du er ikke mora hans, men husk; han lever med den lukta daglig, er ikke altid de tenker over det da, de trenger en grei beskjed for å forstå hva andre lukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå