Gå til innhold

Er det bare hormonelle meg eller er dette frekt? Freeees..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med begge gutta har jeg vært på små barselgrupper. Første gang var det innmari ålreit. Har vært ok denne gangen også, nå har vi ikke hatt treff på lenge. Men hver gang jeg har tatt initiativ til et treff eller invitert hjem til meg på lunsj, så er det en person som aldri svarer meg tilbake. Ingen bekreftelse eller beskjed om at hun kan/ ikke kan. Et par ganger har jeg dekt på bordet til denne personen også, men hun dukker selvfølgelig ikke opp. Har fått med meg på treff hos de andre at hun har kontakt med de to andre på gruppa i form av noe treningstreff/facebook den slags.. Jeg ser dette mennesket her og der fordi hun bor like i nærheten, men jeg må innrømme at smilet og det hyggelige halloet sitter relativt laangt inne. Tror kanskje hun er litt for kul for meg.. Er man ikke over slikt da når man når en viss alder da...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ikke liker deg, og ikke gidder å stille for å være høflig? Rart hun ikke kan gi beskjed da. Du er sikker på at du har rett nr?

Skrevet

Kan du ikke bare spørre, da? "Tror jeg har feil nummer til deg, for jeg har send mange meldinger ang treff."

Skrevet

Joda, i starten fikk jeg et par tilbakemeldinger. Nei, hun har nok ikke så mye til overs for meg. Etter min oppfatning er hun en type som jeg aldri kunne hatt til venninne, det kunne jeg konkludere med etter første gang jeg traff henne, men jeg kan da tilpasse meg situasjonen til en viss grad og gjøre noe hyggelig ut av disse treffene allikevel. Jaja, den sosiale antenna har kanskje tatt litt skade på veien, ikke vet jeg. Jeg forstår meg ikke på folk.

Skrevet

Vurderte det sist gang, og det blir vel til at jeg spør om det neste gang..:)

Skrevet

forundrer meg ikke, vi hadde ei slik i vår barselgruppe også. Hun kom, men snakka bare om ting tenåringer snakker om. Hun var da mamma til 2 barn, og 27 år, og vi fikk litt nok av alt fjortis-snakket

Hev deg over det, IKKE slutt å si hei, ikke slutt å send melding, men slutt å bli lei deg, og hev deg over dette tullet!!!

Skrevet

Alltid kjedelig med folk som ikke svarer på invitasjoner. Kan være mange ulike årsaker til det.

Bare fortsett å invitere. Smil og si hei når dere møtes.

Du vinner på det:)

Skrevet

Hadde nok reagert akkurat likt deg - men hør på Frøken Hansen - du vinner på det!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tja, jeg var som henne i barselgruppa min; jeg var med på noen treff, ble borte uten å si fra, var med litt for så å falle helt ut og bli borte uten en lyd.

Grunnen var at jeg var veldig syk og og tom for energi i perioder, med noen gode dager.

Og ja, jeg hadde veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke svarte på meldinger etc, noe som også bidro til at jeg sluttet helt å møte på barseltreff.

Jeg er enda syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...