Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg venter nr 3 med samme barne faren. Har aldri gruet meg til noen av svagerskapene eller føselene. Men nå går jeg rundt meg selv og synes synd på meg selv. Som jeg over hode ikke har grunn til. Kjenner jeg får hjerte bank av å tenke på å føde for 3 gang. men får å si det sånn, hu første jeg fikk kom på 2 timer og 30 min nr 2 fikk jeg vondt rett føre fødselen var igang og fra da tok det 1 time 45 minutter, så har igrunn hatt 2 kjempe fine fødsler, ingen skrekk. Men nå er 3 år etter jeg fikk nr 2. Blir jeg bare kvalm av tanken og hjerte bank. Hvorfor er det sånn ? Dette barnet er jo like mye ønsket til verden som de 2 andre våre. Men er liksom ikke glede der heller. På en måten føler jeg meg lei meg, men hvorfor ? Har jo virkelig ikke noe grunn. Noen som opplerver det samme eller ha gjort det. ?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 De følelsene du sitter inne med er helt normale. Men det er viktig at du snakker med noen om det. Da tenker jeg først og fremst på jordmoren du går til, men det kan også være fastlegen din. Det er viktig at du snakker om det, dette for å unngå svangerskap/fødsels depresjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå