Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Ei jente setter seg ganske langt bak i bussen. Et par seter foran henne sitter en gammel skrøpeli dame. Stoppet etter denne jenta hadde kommet på kommer en mor med hennes ja 5-6 år gammle sønn og setter seg i setet bak den gammle dama. Etterhvert som bussen triller videre begynner gutten å sparke i setet til den gammle dama, og hun snur seg gjentatte ganger å spør om gutten kan holde opp. Det gjør nok sikkert vondt for henne, men det er ikke det som foregår av oppfattelse i hodet på moren til gutten, Hun sier klart i fra at "sønnen min har fri barneoppdragelse og kan gjøre som han vil!!!". Dem gammle dama sier ikke noe mer og forbereder seg heller på å ga av på neste stopp. Da hun er av bussen reiser jenta bakerst i bussen seg og plasserer seg fint bak moren til gutten. Setter seg ordentlig godt til rette i setet og løfter beina og setter alt hun klarer til med å sprake hva hun kan i setet. Moren reagerer lynraskt og skal til å skjelle ut jenta. Men før hun får åpnet kjeften sier jenta "Jeg har fått fri barneoppdragelse og det er ikke en pøkk du kan gjøre med det!!!"
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 guri, denne historien har jeg hørt i mange forskjellige versjoner. Mann som blir sparka på butikken osv. Er nok ingen som driver "fri barneoppdragelse".
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 I mine øyen er fri oppdragelse at barna får så og si gjøre som man vil men det finnes regler og man skal være høflig og oppføre seg pent. Være snill mot andre.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Hehe. Morsomt! Jo det er faktisk noen som lar barna sine gjøre hva de vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå