Gå til innhold

Overnærvøs førstegangsmor?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille pike har hatt kolikk i litt over 3 mnd, hun er nå 4 og en halv og altså vært kolikkfri i 1 og en halv mnd:)

MEN idag har hun hatt skikkelig kolikkskriking!Heeele dagen...er det mulig å få det tilbake?:S

Også kom jeg til å tenke på en ting; når hun lå i vugga skulle jeg dra vugga med med dit jeg skulle(bare 2 meter)og jeg kræsja i stresslessen, altså bom stopp med vugga...kan barnet ha tatt skade av den stoppe, derfor hun skriker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende at hun skvatt og derfor skriker.. Tror neppe hun har tatt skade av bomstopp.. :P Jeg klarte å dunke vognen inn en sten, og min overlevde.. :)

Grunnen til at hun skriker nå kan jo være alt mulig, alt fra tenner til at det er varmt, må jo ikke være kollik.. Vet ikke om det er mulig med tilbakefall..

Skrevet

okei ble nesten redd jeg gav henne hjernerystelse:P

kan jo være tenner...men er ikke det tidlig?4 og en halv mnd...

Skrevet

Har aldri hørt at de får tilbake fall. Min hadde kollik i 7 måneder og det er noe av det jævligste jeg har vært bortig. Man blir en smule sprø. Men jeg fikk et tips, men for meg var det da forseint. Det var å gå til en som setter nåler i foten. Det hadde visst hjelpet ei venninne av meg og sønnen hennes. lykke til.

Skrevet

7 mnd???Oh my God!Jeg føler jeg ikke hadde klart en dag mere enn d vi hadde!Man blir jo HELT sprø!

Vi har ikke prøvd nåler, men ALT annet er prøvd, fysioterapaut, naprapat,manuellterapauter osv osv osv...

Skrevet

Førstemann fikk tenner rett før hun ble 5 mnd..Så det er absolutt ikke tidlig

Skrevet

Min førstemann fikk sine to første tenner da han var 4 måneder og ei uke. Andremann var 5 måneder og 2 dager. Så det kan like gjerne være tenner på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...