Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hun ene som jeg studerer med, fortalte før sommeren at hun var gravid. Var da 13uker på vei da hun fortalte det. Så møtte jeg henne idag, tilfeldig. Så sier jeg "åh, så fin mage du har fått, og ga henne en klem, har du vært på ultralyd nå?". Så ble hun helt stille, og nesten litt på gråten før hun fortalte at hun hadde hatt mistet barnet i uke 18 (hadde vært dødt i 2 uker før det ble oppdaget). Jeg synes jo så klart kjempe synd i henne, men jeg visste jo ikke det! Følte meg så dum, forstår jo at det er kjempe sårt og trist for henne. Hører med at denne jenten er litt lubben, så når jeg i tillegg kommenterte magen, kunne jeg likegodt sagt "gud, så feit du er". Uff:s
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Du, det var noen som sa noe liknende til meg også rett etter at jeg hadde mistet. Ble ikke sint pga det jeg altså, det er jo veldig naturlig at folk spør. Hun som spurte meg ble veldig forlegen og lei seg, men sånn er det jo bare.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Åååååh, nei! Det var sikkert veldig ubehagelig både for henne og deg... Litt komisk, hadde det ikke vært for at hun mistet..:-O
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 hun tenkte sikkert bare at det var vanskelig å fortelle det til deg, hun tenkte sikkert ikke på at det du sa var ufint, klart du ikke kunne vite det. Ikke tenk på det!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Det er ikke en nær venninne av meg (sier seg selv, siden jeg ikke visste at hun hadde mistet), men en jeg studerer med. Hun ville jo vært omtrent halveis, hadde hun ikke mistet. Men det var så klart skikkelig ubehagelig:S