Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg ammer. Ser tydelig stor forskjell på brystene. Har ammet barn tidligere, så det henger igjen fra før av. Er det noe jeg kan gjøre? Kun gi bryst fra det lille brystet?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Min søster fikk til slutt, etter ammingen et stort og et lite bryst, selv om hun prøvde å gi mer på det lille. Det endte med brystoperasjon. Hun plagdes for mye med dette. Sååå 3 år etter henne skjer det samme med meg. Så hvis vi ikke skal ha flere barn legger jeg meg under kniven. Du kan jo prøve å kun gi fra det lille, men jeg vet ikke om det vil gi resultater... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå