Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hvordan gjør dere det? Vi har vært gift i snart 4 år, og har aldri hatt noen store hinder i veien. Men etter å ha lest en del her inne om barnefordelingssaker og diverse problemer, har jeg faktisk tenkt å være mer bevisst på å ta vare på oss. Jeg vil gjerne vite hvordan dere andre gjør det, for å få noen tips. Jeg er veldig glad i mannen min, og vil gjerne beholde ham. Tror ikke at vi er i faresonen, men har lyst til å ta vare på det vi har mens vi har det bra også!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Jeg synest det er viktig å være sammen om barna og hjemmet og alt som skal gjøres. Ikke dele på å sove lenge, ikke ta tur på hvem som skal ut, men heller stå tidlig opp sammen, være hjemme med barna sammen, og gå ut uten barn en gang i blandt. Vise tydelig hvem som er mor og far, stå sammen i oppdragelsen og i valgene for både barna og hele familien. Det synest jeg funker fint, å samarbeide om alt som skal gjøres. For det er en travel hverdag med jobb og barn, og hus som skal holdes.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Takk for svar, skal tenke på det på lørdag når jeg helst vil soooove.. Gode råd synes jeg! Vi er heldigvis sammen om oppdragelsen og huset!
ellen-propellen Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Etter snart 20 år med samme mann har det vært ett par nedturer og oppturer kan man si:-P Det viktigste er å huske på at hverdagen teller mest.Da fungerer man som ett team å gir og tar. Noen ting får han "lov" til,andre ting får jeg "lov" til. I krangler og diskusjoner så prøver vi å komme til enighet i sammen fremfor at den ene skal vinne.Vi respekterer hverandres valg og synspunkter. Dette punktet kan være utrolig vanskelig:-S men det er kjempeviktig. Selv om vi er en enhet så er vi også to individuelle mennesker med ulike innteresser og behov.Om mannen din ikke ser dine behov så fortell han om de. Men uansett,det viktigste er å kunne snu den sure stemningen når den kommer. Har dere vært sure på hverandre i 14 dager,så "gi deg" heller og smil. Lag middagen du vet han liker osv osv. Det er ikke å tape.Man taper mer på å være sure i 14 dager til:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå