Gå til innhold

Hjelp meg å sette opp en handleliste for 300kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et prosjekt gående med en venninne, leve så billig som overhode mulig hele august mnd. Har hittil brukt 763kr. Hehe.

Så; På fredag må jeg ut å handle, for en uke.

Er bare en voksen:) Tar i mot alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billige nudler, kyllingkjøttdeig rema 1000 kr 15, ta 3 betal for 2 på diverse varer hos rema 1000.

Grønnsaker og frukt som er på tilbud, f.eks vet noen butikker har 40% på all melon nå.

Prix og butikker i coop kjeden har 3 slike sommertilbud for 69 kroner, der har du nok muligens 3 middagsretter.

Skrevet

Fiskegratengen på rema 1000 koster 8,90 kjøp med et par potetter og en gulerot og litt smelta smør så har du middag for under 20 kr;)

FIskepinner til 10 kr, generelltsett mye billig mat i frysedisken...

first price pølser og potetestappe..

Skrevet

4 kneip 20 kr

Firstprice macaroni 6 kr

Firstprice tomatsuppe 6 kr

1 pose lappskausblanding 12 kr

1 pk grillpølser fra den solvinge15 kr (rema 1000)

Lomper 12 kr

1 pose firstprice potetmos 6 kr

Firstprice fiskekaker 15 kr

poteter 5 kr

1 pk magre karbonader (rema 1000) 25 kr

6 egg 15 kr

hamburgerbrød 20 kr

Strimlet svinekjøtt (rema 1000) 19 kr

Pitabrød 15 kr.

Ost 40 kr

Det blir 230 kr så må du legge til grønnsakene du vil ha ved siden av. Eventuellt spise feks karbonader med burger brød to ganger i løpet av uken, for det er nok til minst tre måltider. Samme med fiske kaker og lappskaus:)

mandag Tomatsuppe med macaroni og egg og brød

Tirsdag pølselappskaus

Onsdag fiskekaker med stekte poteter

Torsdag pølse og lompe med potetmos

Fredag karbonade med egg i burgerbrød

Lørdag strimlet svinekjøtt i pita

Søndag pitapizza

Skrevet

Gurimalla så kreativ dere er! Her kan jo alle og en hver plukke et par tips;) Var forresten litt artig spareprosjekt, å gå sammen med en. :)

Skrevet

Har du allerede brukt 763 kr på 10 dager på 1 person? Det synes jeg ikke høres spesielt lite ut. Det blir jo 2289 på 30 dager om du fortsetter slik og da har du enda en dag igjen før mnd er over...

Skrevet

Det har sin enkle grunn: var i bursdagsfest til en venninne. Da måtte hun få blomster og en flaske vin, 250kr. -vin til meg selv, hadde jeg heldigvis fra før;)

Så er det ikke bare matforbruk det er snakk om, jeg må jo ha bensin også.

Men dette gjør vi egentlig bare for morro, jeg har en tendes til å stadig dra kortet, enten det er dyr mat, nye pynteputer, litt blomster, eller en bukse.

- Så det er egentlig for å se hvor mye vi faktisk kunne spart på å tenke over hva vi bruker penger på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...