Gå til innhold

Jeg kalte ett barn for jævla fitte i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal sies jeg er 17 selv, og dette barnet var rundt 10! Så kjenner det egentlig ingen plass!

 

Babyen min er 5 mnd og lå og sov i vogna. Plutselig kommer denne gutten løpende forbi og løper rundt der med vogna, hyler og skriker til kompisen som sto 20 meter lengre bort, og jeg ber ham fint om å stikke ett annet sted å gaule! Så tar han tak i vogna(!!) og rister den frem og tilbake!!!! Hardt!!! Jeg spør hva som feiler ham, og skal til å ta tak i ham, så løper han av gårde, rekker tunge og ler! Og jeg klikker og roper etter ham "jævla fitte"! Moden språkvalg, neida...Men FAEN! Hater sånne unger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det beste ordvalget, nei, men de fleste hadde nok mistet litt av besinnelsen sin ved sånn oppførsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen drittunger hadde vært så tøff i trynet at de hadde turt å komme å riste hardt i vognen, kan jeg lover dere at "jævla fitte" hadde vært kosenavnen dens. Jeg skulle stødig satt bremsen på vogna og løpt etter den forbanna ungen!

 

Og til deg over her: Det er slike barn som gjør verden til et kvalmende sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19:42 måtte du eller???

 

hadde noe ikke kalt barnet for en jevla fitte, men hvem veit... hadde nok sikkert kalr han jævla drittunge istede (ikke at det er noe bedre) at gutten løp forbi vognen og skrek, hadde ikke vært det værste, men at han løp rundt vognen, og i tillegg tok tak i vognen og ristet den!!!!! ååååå, jeg hadde blitt så sint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når mødre ikke klarer å oppdra barna sine! Jeg hadde nok også kalt han for en drittunge! Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var et flott kraftuttrykk du slengte etter ham. Absolutt en jævla fittunge det der ja.

Kjøp deg pepperspreay til neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...