Gå til innhold

Lego matbokser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tre i gave og på den ene står det at den kan vaskes i oppvaksmaskin, øverste hylle. På de to andre derimot står det at de kun kan hånd vaskes....

Noen som vet? Har ikke lyst til å ødlegge dem heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vår Lego matboks står det "not dishwasher safe" og max 65 grader...

Har håndvasket den frem til i dag faktisk. Nå gidder jeg ikke lenger, og puttet den i oppvaskmaskina (satte ned til 50 grader), så får jeg se hva som skjer! :)

Skrevet

Fortell oss hva som skjer med de da! For jeg er også lei av å vaske de for hånd.

Skrevet

Jeg synes det er rart det står at den ene kan og de to andre ikke kan... Bra du er prøvekanin for flere! :)

Skrevet

På vesla sin var det også en stor lapp med at den ikke var oppvaskmaskinsikker. Den fjerna jeg så fort at vi ikke rakk å lese den gitt... og boksen har gått i øverste skuff i maskina. Gått bra hittil i allefall... Vi kjører et autoprogram som kan varrierere i temperatur (45-65 grader) alt etter hvor skitten oppvasken er :-)

Skrevet

Vi kjøpte en for to år siden og har vasket den i maskin hele tiden. Men det vil jo ikke si at det er rett. Det har ihvertfall gått bra her hos oss;)

Skrevet

Vi har noen firkanta med 4 klosser på toppen. Kjøpt på legoland for 4 år siden.

De vaskes i oppvaskmaskin, oppe og nede på hardeste program.

Like fine.

Skrevet

Er de jeg mener ja. Så bra at ingen har fått sine ødelagt! Da blir det maskinvask framover! :)

Gjest thricane
Skrevet

jeg har kjørt begge våre i oppvaskmaskinen og det har gått helt fint. bruker litt lavere temp da, 55 grader. kjører den ikke i grytevaska på 70 grader

Skrevet

Det gikk fint med vår matboks også! :)

Som sagt, 50 graders vask. Pleier å vaske på 65 grader, kanskje jeg prøver det neste gang da?

Og øverste hylle hvis det har noe å si

Skrevet

Hehe har en slik en på jobben som jeg kjøpte når jeg var i legoland for maaange år siden.

Har vasket den i maskinen i flere år, og den ser like fin ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...