tommeliten og lillemy Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Har fått tre i gave og på den ene står det at den kan vaskes i oppvaksmaskin, øverste hylle. På de to andre derimot står det at de kun kan hånd vaskes.... Noen som vet? Har ikke lyst til å ødlegge dem heller...
Makkapakka Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 På vår Lego matboks står det "not dishwasher safe" og max 65 grader... Har håndvasket den frem til i dag faktisk. Nå gidder jeg ikke lenger, og puttet den i oppvaskmaskina (satte ned til 50 grader), så får jeg se hva som skjer!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Fortell oss hva som skjer med de da! For jeg er også lei av å vaske de for hånd.
tommeliten og lillemy Skrevet 10. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2010 Jeg synes det er rart det står at den ene kan og de to andre ikke kan... Bra du er prøvekanin for flere!
blomstre Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 På vesla sin var det også en stor lapp med at den ikke var oppvaskmaskinsikker. Den fjerna jeg så fort at vi ikke rakk å lese den gitt... og boksen har gått i øverste skuff i maskina. Gått bra hittil i allefall... Vi kjører et autoprogram som kan varrierere i temperatur (45-65 grader) alt etter hvor skitten oppvasken er :-)
skulle så ønske... Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Vi kjøpte en for to år siden og har vasket den i maskin hele tiden. Men det vil jo ikke si at det er rett. Det har ihvertfall gått bra her hos oss;)
BlåBlå Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Vi har noen firkanta med 4 klosser på toppen. Kjøpt på legoland for 4 år siden. De vaskes i oppvaskmaskin, oppe og nede på hardeste program. Like fine.
tommeliten og lillemy Skrevet 10. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2010 Er de jeg mener ja. Så bra at ingen har fått sine ødelagt! Da blir det maskinvask framover!
Gjest thricane Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 jeg har kjørt begge våre i oppvaskmaskinen og det har gått helt fint. bruker litt lavere temp da, 55 grader. kjører den ikke i grytevaska på 70 grader
Makkapakka Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Det gikk fint med vår matboks også! Som sagt, 50 graders vask. Pleier å vaske på 65 grader, kanskje jeg prøver det neste gang da? Og øverste hylle hvis det har noe å si
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Hehe har en slik en på jobben som jeg kjøpte når jeg var i legoland for maaange år siden. Har vasket den i maskinen i flere år, og den ser like fin ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå