Gå til innhold

Noen psykologer, samlivs terapauter her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en god ide å skrive brev til sin partner om følelser, når en er dårlig til å kommunisere og forklare seg? Vi hadde en uenighet og jeg er elendig på å forklare og snakke om ting. Vi har aldri kranglet slik før og han reiste. Er det fint å skrive brev eller dumt. Føler meg som en usikker 16-åring igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Er ingen psykolog eller noe.. Men, dette tipset fikk jeg fra psykologen min :) Er også UTROLIG dårlig til å kommunisere med kjæresten min.. Så skriv brev og fortell det du ønsker :) Si gjerne hvorfor du skriver brevet også, om han ikke vet hvorfor du skriver brev istede for å snakke :)Lykke til

Skrevet

Tusen takk! Flere?

Er så redd han synes det er sært å skrive brev. De blir jo og mange følelser på en gang. Han er forståelsesfull, men alikevel mann. Litt av problemet er jo at jeg som dame har litt andre følelser enn han.

Skrevet

Det som kan være bra med et brev er jo at man rekker å tenke før ting "kommer ut". Da er det kanskje lettere å si ting uten å såre den andre, og man kan forklare i detalj uten og bli avbrutt. Lykke til :-)

Hilsen en som ikke er psykolog eller terapeut

Skrevet

Det hjelper å skrive. Men jeg er ganske forbannet som sitter her igjen med to barn og har det jævlig. Ingen å prate med og han tar ikke telefonen. Har aldri opplevd at han bare reiser. Sa bare at jeg måtte bestemme meg innen imorgen om bla bla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...