Stellaborealis Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Minstemann her har lagt sin elsk på en koseklut fra HM og BARE den, hun får tenner og gnager på den døgnet rundt. Vi har en men jeg tenker meg gru på om vi hadde mistet den eller den blir utslitt. Er det noen som kjenner igjen beskivelsen og har en de ikke bruker? Jeg betaler selvsagt:) Den er firkantet lys rosa og beige med et kaninhode på toppen og to spisse ører. Noen som kjenner igjen kanskje?? håper:)...
Hot Midget ! Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 De selger mange lignende den du beskriver. Jeg ville kjøpt inn noen forskjellige og vendt henne til det. Syns det er dustete å venne ungen til å kun ta EN klut! Pga hygiene. Min sønn bruker de hvite gasklutene og jeg bytter dem ut hele tiden. Han er vant til den gode skyllemiddelduften, fremfor en skitten og brun, ekkel stinkende klut han har brukt 10 dager på rad:) Lykke til:)
Stellaborealis Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2010 He jada jeg har selvsagt prøvd det. Har sikkert kjøpt 10 kosekluter som er nesten like! Snikvasker den på kokvask et par ganger i uka mens hun leker så ikke bekymre deg for hygienen;P.... Jeg spør her som en siste uvei vettu.
jordbærsjokolade Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Jeg har noe liknende i hvertfall, men kan ikke sjekke akkurat nå for den ligger på rommet der hvor datteren min sover:) Den er brun/beige "utenpå" altså den fluffy delen, husker ikke fargen på "magen" også er det et hode på den, men om det er en kanin eller ku det vet jeg ikke. Finner jeg den og det er en sånn du vil ha så kan du få den:)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Jeg tror kanskje vi har en slik Datteren min har en annen som hun har lagt sin elsk på Kan se om jeg finner den og om det er den samme kan du få den
Stellaborealis Skrevet 10. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2010 Det hadde vært utrolig bra, jeg kan lage en profil så du kan sende med en meld om det er den evt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå