Gå til innhold

har dere begynt å handle inn? evnt nå skal du

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 24+0 i dag og mange rundt meg spør om jeg har begynt å få ting i hus....føler alt er så lenge til, men det er kanskje ikke det?

har kjøpt bag til vogn pga salg...thats it:)

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun kjøpt litt smått med klær og en bamse :)

Seng, vugge og vognpose har vi allerede fått av søsteren min så tar det litt rolig enda :)

Om jeg kommer over noen søte klær så kjøper jeg litt, men ikke noe stress.

Vogn tar vi nærmere høsten/jul. Har termin i januar :)

Skrevet

Jeg har begynt å tenke litt på innkjøp. Er masse vi trenger.

Kjøpte dyne på tilbud i dag på Kid. Greit å handle på tilbud.

Jeg har også begynt å legge av litt penger "bak ryggen" på samboeren min. Han er verdens verste på sparing. Han tenker ikke på alt det vi trenger, og hva det vil koste å kjøpe alt i en smell på en lønning...

Hittil er 6000,- lurt unna på en "hemmelig" konto han aldri sjekker...

Skrevet

Er selv 20 uker idag og nærmer meg ferdig, er i hvert fall ikke det store igjen å handle inn. Litt tidlig kanskje, men begynte allerede før jeg ble gravid. Er igrunn VELDIG glad jeg nærmer meg ferdig ettersom en travel høst nærmer seg, og formen dessverre er på vei nedover :)

Skrevet

Er "bare" 15+4, og kan ikke skryte på meg å ha kjøpt så mye :P Får bilsete med trille og base av min stemor, pluss stellematte og en del andre ting som er nødvendig. ( gulpekluter, håndkler, vaskekluter, brystpumpe, flaskevarmer, flasker ) Selv har jeg bare kjøpt et sett med "ute"-klær. Klarer liksom ikke helt å innse at jeg har et lite barn på vei, selv om magen har vokst allerede. Men det går vel opp et lite lys så fort jeg kommer meg på ultralyden min :) Barneseng har jeg også fått, pluss en bleie-avfallsdunk :P Er så heldig at jeg fikk en lillebror i fjor, så sparer nok mye penger ved å overta derifra! :D

Skrevet

Vi har det aller meste fra før... Litt mer klær blir det sikkert etterhvert, og jeg har såååå lyst på en ny vogn, noe jeg nok skal klare å presse gjennom etterhvert (samboeren min er ganske så uvillig, hehe, men det er jo ikke HAN som skal gå tur med übertung vogn med ks-sår på magen!). Tar det vel etterhvert, tror jeg. :) Ellers kommer jeg nok til å kjøpe inn endel tøybleier til nyfødt (har noe fra før), men det venter jeg litt med, siden jeg erfaringsmessig får en voldsom nestingtrang mot slutten.

Skrevet

Nei. Har det meste fra før, men tror vi skal vite om det er gutt eller jente denne gangen, så da blir det litt handling etter UL 3 september :)

Har forresten kjøpt et stellebord på ikea. Er langt å reise så gjorde det når vi var på ferie. Et som kan klappes sammen fordi vi ikke har plass til et stort stående på badet, alle vegger er opptatt. Men skal ha en stor stellekommode på rommet, dette blir bare for vask første mnd.

Skrevet

Jeg er 12+2 og har handlet inn en del Kaloo ting (baby sofa, babygym, spilledåse, bamse og koseklut).

Og en Obaby kurv + stativ (hadde strengt tatt ikke behøvd det enda, men det var sommertilbud og 20% avslag).

Vi har stellebord, vognpose, masse kluter, håndklær og stæsj fra minsten. Når jeg ventet han kjøpte vi det meste de siste par mnd, men har visst fått litt dilla denne gangen.

Skal bare kjøpe seng m/tilbehør, bilsete, vogn og litt klær. Resten tar vi når vi ser behovet etter barnet er født :-)

Skrevet

19 uker i dag :) Har UL på mandag, og tenker jeg venter til etter den med å begynne å handle inn.. Dett pga av at vi vil vite kjønnet. Har kjøpt noen nøytrale klær, men tar sikkert helt av etter mandagen :D

Skrevet

Er snart 23 uker og har kjøpt inn nesten alle de største tingene.

Vogn, bilstol, vippestol, bæresele, seng, dyner. Ellers mangler vi stellebord. Ikke lett å finne noe som kan festes på badekaret..

Har ikke kjøpt klær ennå, sparer litt shopping til senere!

Vi opprettet en babykonto i fjor der vi satte inn skattepenger.

Hver mnd har vi satt inn 300 kr hver og denne var nettopp oppe i 16.000kr. Så derfor har det ikke kommet som noe sjokk hver gang vi skal kjøpe noe!

Vi har vært lure å kjøpt ting når det har vært salg og tilbud!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Her starter vi å kjøpe det som trengs etter UL på onsdag, og er ikke lengre enn i uke 13-14 da, vi har allerede fått bilstol av venner av oss, også får vi seng av søstra mi :) + at vi får låne vippestol av henne :)

Har allerede funnet vogna vi skal ha da: Basson Grande :) så den blir vel kjøpt så fort vi har fått bekreftet at det står bra til på UL, vil ikke kjøpe inn noe enda, siden det aldri er 100% sikkert at det går bra, fordi om man ikke har hatt SA, men, vi regner med at det står bra til der inne, om ikke roter kroppen min fælt ;)

Skrevet

har bare handlet inn nån klær,ellers har æ seng,vugge,voksi pose etter nr 1 :) mn kjenner litt stress nå som alt t bebi skal handles inn og ik minst burde æ kom skikkeli i gang med julegavene itilegg,ser ik for mæ juleave shopping i nov og des i år nei .. masse på tapeten fremover,så nu må bare kronene begynne å rulle inn på konto :))

Skrevet

Er bare 12+4 men har vært på 2 ultralyder hvor alt var bra så har begynt å kjøpe småting. Salg på kid og princess på barneting så har kjøpt pute, dyne og lakner til seng og vogn der, kjøpt litt kjønnsnøytrale klær, noen leker og bøker. Elsker bøker selv så har i noen år nå kjøpt klassiske barnebøker når jeg har kommet over dem, kjekt å ha :o)

På lørdag skal jeg kjøpe stellekommode, men resten av store tingene kjøper jeg nok inn i november.Skal heldigvis arve litt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...