Gå til innhold

Erfaringer med PompDeLux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalitet, pris og utvalg på klærne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyd. De får inn høstklær i sep. De har hjemmeparty. God kvalitet, litt dyrere enn h&m ol. Men kuule klær.

Skrevet

Det jeg har virker som det er bra kvalitet. Syns det er mye fine klær, litt annerledes enn alle kjedebutikkene... Og i forhold til det jeg allerede har skrevet synes jeg det er overraskende billig!!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Kvaliteten er vel som H&M, men så er det jo billig også da, så forventet ikke så mye mer. Det dyreste plagget i hele vårkolleksjonen kostet 350 kr, og det var ytterjakke. Så det er veldig rimelig. Åsså er det kjekt at så masse av tøyet passer i lag. Til og med hårspenner og sokker i samme farger som resten av kolleksjonen får du. Så til høsten skal jeg kjøpe det meste av tøy til ungene derfra. Litt dumt at en del av tøyet bare kan vaskes på 30 grader.

Skrevet

Får man kjøpt disse klærne i nettbutikk eller må man ha klesparty?

De ser veldig stilige ut;)

Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med alt jeg har kjøpt hos dem. Har kjøpt mest klær til jente, men gutteklærne er også veldig bra.

Skrevet

Takk for svar! Har aldri hatt noe derfra, men synes de har mye fint. Blir nok litt handel fra høstkolleksjonen da! :) Virker jo som om dere er fornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...