Gå til innhold

Noen som har hatt narkose under graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid, 35+3, og skal få narkose imorra. Gruer meg kjempemasse, og lurer derfor på om noen her har erfaring i forhold til narkose og graviditet? Er generelt livredd for narkose, så blir litt ekstra ille da jeg tenker på babyen i tillegg. Grunnen til at jeg er redd for narkose er fordi jeg ikke klarer helt å tro på at slike ting fungerer, og at man kan bli skåret i uten å kjenne noe..

Grunnen for narkosen er en abcess (eller hvordan det skrives), som visstnok var veldig smertefull å fjerne, derfor brukte man visst narkose..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

abcess er en verkebyll, ikke sant? Jeg antar den må være omtrent livstruende. Ellers ville de vel ikke ha vurdert å legge den i narkose?

Skrevet

Ble veldig overaska over det med narkose selv. Hadde egentlig trodd at så fort de fant ut at jeg var gravid ville de bare droppe inngrepet, men en kirurg ringte meg i efta og forklarte. Og hun sa det var ikke noe alternativ å vente da man kunne få infeksjon i hele kroppen hvis de ikke tok hull på den, og man kunne evnt få skader i underlivet (rompe-skjede) hvis man lot den bli værre. Men, er jo bare en verkebyll, så trodde selv at det egentlig var en bagatell men..

ingen som har erfaring med narkose i svangerskapet?

HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...