Gå til innhold

Er dere begynt å kjøpe vinter klær til barna deres? Evt dress, ulltøy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har snuppa dress som passer fra i fjor, men må ha litt ull + luer. Har ikke kjøpt det ennå. Venter litt til. Vil fortsatt ha sommer. ;o) Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt ulltøy er kjøpt inn. De har også en del ulltøy fra før, samt vinterdress:) Vinterjakkene fra i fjor passer også, men må handle inn nye vintersko da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har dress til de to minste barna og får se til høsten hva de to store trenger. Må sikkert fylle på med litt votter og luer også, og noe superundertøy (de tre minste kan ikke bruke ull). 3 av barna har bursdag i nærmeste fremtid, så venter og ser hva de evt får først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt inn alt til begge mine gutter! Kjøpte både dresser, ull, fleece, sokker og alt annet som en trenger til vinteren. Unntatt sko da, syns at det er vannsklig og beregne sko str månedstid i forveien.

 

Jeg kjøpte alt da vintersesongen var på hell. Dermed sparte seg sikkert tusenvis;) Det er dyrt og ha to barnehagebarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet noe ulltøy enda, er ikke sikker på hvilken str han er da han skal bruke det.. :P Men om jeg kommer over ett salg så skal jeg handle litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilfeldigvis over et restesalg hvor de hadde en dress i størrlesen til ene datteren min, den var satt ned fra 1599,- til 699,- så da måtte jeg jo slå til ;)

 

Ellers har jeg ikke handlet noe enda, må gå litt gjennom hva vi har først og sjekke hva vi mangler. Er nok eldstemann som har skutt i været i sommer som må ha mest nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dress kjøpte jeg på salg i januar, til halv pris.

 

Nå har jeg kjøpt vårdress og gore tex vårsko til halv pris, med tanke på neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vinterdress og ull på salg i vår

Har nettopp kjøpt vårdress på salg til neste år

 

de smarte handler på salg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...