Gå til innhold

Greit at man får et merkelig forhold til mat og sånn når man er gravid, men har noen opplevd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..å få et annet syn på enkelte mennesker når man er gravid?

 

Jeg er nå gravid for 2. gang.

1, gangen fikk jeg så innmari "lyst på" en arbeidskollega av meg. Han er en del eldre enn meg, ikke spes pen, men jeg dagdrømte om han, flørta med han osv. Hadde aldri falt meg inn å gjøre noe som helst med han. Nærmeste kontakt vi har hatt er en dans på et julebord og en klem. Men "tilfeldig" berøring i arbeidstida, bare en hånd på armen idet vi gikk forbi hverandre osv.

 

Etter mammaperm kunne jeg ikke skjønne at jeg var betatt av han, men nå er det der igjen. Helt merkelig.

Andre som har opplevd det samme? Har hørt om folk som fantaserer om jentesex osv, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha, ha, ha, kanskje han sender ut spesielle dufter som underbevisst gir deg en trygghetsfølelse. Det er jo viktig for gravide redebyggere. Vi er jo dyr, og kanskje han er mer dyrisk enn mange andre menn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det også. Hehe, stakkar fyren blir vel helt forvirra. Ingen på jobb som vet om at jeg er gravid enda. Ikke fordet, tror ikke han inbiller seg eller forventer noe, han er godt gift han også. Men han har jo vært med på "flørtinga", for så å bli nærmest helt oversett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...