Gå til innhold

Hjelp noen.. Er barnet mitt sykt? 8 mnd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det hele begynte for 2 uker siden nesten.

 

Han hadde kjempevondt i magen om natta. Hylskrek ca annenhver time. Aldri hatt nattevåk med han får. Dette varte ca 4 netter før jeg fant ut at det var den mme-pk jeg brukte han fikk vondt i magen av. Måtte vært no galt med den.

 

Etter ca 3 slike netter ble han snørrete og fikk litt tong pust. Sånn "slim-pust". Han hoster en del. Hadde feber (38,4) 1 dag. Var hos legen den dagen. Ingen betennelser noen plasser. Han sa han var forkjølet.

 

Det hører med til historien at han har alltid elsket mat. Spist det meste med den største glede. Brakk seg innimellom hvis han fikk for mye i munnen på en gang.

 

Siden den dagen vii var hos legen ca (1 uke siden omtrent), har han hatt problemer med å holde nede mat. Han brekker seg og spyr mens han spiser, eller hoster til han spyr. Noen dager går det bedre og han klarer å holkde nede noen måltider, men så plutselig spyr han igjen. Det eneste jeg får han til å holde på omtrent er tynn risgrøt og mme. (Alltid holdt nede mme). Og han blir liksom aldri bedre. Han er enda like tett i brystet og har spydd en del i dag igjen..

 

Hva skal jeg gjøre?

Noen som har vært borti lignende?

Han har ikke feber eller noe... (han har alltid hatt høy kroppstemp. så han ligger på 37,4-5-6)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at han ofte smågråter mens han spiser... Lurer på om han kan ha vondt i halsen?? :( Vanskelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt han med til lege en gang til.. hvor i landet bor du? om du bor i nærheten av oslo hadde jeg ringt poliklinikken for kvinner og barn på rikshospitalet..der vet iværtfall hva de driver med ;)

 

Men det kan også bare være slim..

Min sønn har slitt med akkurat det samme som barnet ditt. Men nå har min sønn veldig trange luftveier som følger med diagnosen hans.. så hver gang han er forkjølet så må vi gi mat som ikke har noen som helst slags biter i seg.. for mat med bare små biter i også, setter seg fast i halsen.. og brekker det opp igjen...

Eller så kan det være denne reflux lukkemuskelen..eller hva det heter..men da ville barnet ditt hatt dette problemet fra fødselen av..så er vel kanskje utelukket det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...