Gå til innhold

uff a meg, jeg må være ett dårlig menneske:(


EnUndreneMor

Anbefalte innlegg

etter mange ukers venting var vi endelig på ultralyd og fikk se det lille gullet, og vi fikk vite kjønn, hva skjer, jeg blir kjempe skuffet, har ei jente fra før og fikk vite at neste blir det også, jeg hadde innstilt meg litt på gutt:(

 

så nå sitter jeg med dårlig samvittig og syns jeg er ett ufattelig dårlig menneske,

 

samboer hadde ønsket seg gutt og resten av familien også, så er nok derfor jeg var så innstilt på det.

 

nå må jeg skuffe ALLE.

 

noen andre som har hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig menneske er du vel ikke. Er nok flere som reagerer sånn når man er innstillt på noe. Men det går nok over. Fikk meg nettopp en liten wake-up call her etter å ha lest innlegget under. Tror vi alle skal være takknemlige over de flotte barna vi får:)

 

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142182124

 

Gratulerer med prinsesse!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en reaksjon og dere vil glede dere like mye over at det kommer en liten snuppe til.

Da jeg var gravid første gang håpet jeg på gutt. Sambo snakket jo om "fotballspilleren" sin. Da vi satt på ul spurte jeg om kjønn og fikk vite at det ble jente. Han satt der med tårer i øynene og jeg trodde det var fordi han ble skuffet. Tror jeg maste om det i flere dager og han måtte hele tiden bekrefte at han bare hadde blitt rørt over det han så og at kjønn ikke betydde noe.

Ved dette svangerskapet har jeg sagt at kjønn er det samme, men hele tiden kjent at jeg har veldig lyst på gutt. Samboeren min synes ikke det spiller noen rolle. Hadde kost seg med jentene sine om det ble det, sa han (men skulle bare gå til anskaffelse av 2 bad:)). Skal sies at jeg har vokst opp med bror og føler at søsken liksom er en av hvert kjønn. Han har vokst opp med bror og føler ikke at det med kjønn har noe å si:)

Du er ikke noe dårlig menneske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...