Gå til innhold

er 15-16 timers søvn lite for en 8-9 mnds baby?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen min får som regel 16 timers søvn i døgnet. Men blir så fryktelig fort trøtt. Knir seg i øynene etc. Får han for lite søvn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo veldig individuellt hvor mye søvn et barn trenger. høres jo passelig ut, men kanskje det er for lite for ditt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når jeg slår det opp på google etc høres det gjennomsnittlig ut, men han har nok stort søvnbehov. Men har en såpass travel hverdag (hjemme med flere barn) at han får ikke sovet mer en max 4 timer på dagtid..slitsomt at han er så mye trøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj..du er heldig.Har en som sover max 2-3 t om dagen og mellom 9-10 t om natten.

Skulle vært glad om han sov 4t om dagen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, som mor til barn som aldri har sovet mer enn 12 timer til sammen i løpet av et døgn synes jeg det høres mye ut. Men søvnbehov er jo individuelt, det kan jo være at han ikke får nok søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så deilig når man har flere andre barn å ta hensyn til. Man blir litt bundet når man har en baby som er mye trøtt. Føler at jeg ikke har tid til å gi han all den søvnen han vil ha. Alle mine har sovet mye da, og jeg kan med hånden på hjertet si at det var en lettelse den dagen de har sluttet å sove på dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...