Gå til innhold

Bytter barna deres klær hverdag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her blir det ny truse, sokker og evt t-shorte (visst skitten)hver dag. Bukse og genser kan brukes flere visst ikke skittent så klart. Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir alt inkl sokker brukt flere dager dersom det ikke er skittent, men så er babyen 6mnd også da!!! Når hun blir eldre vil sokker og truse bli byttet hver dag, mens resten blir skiftet etter behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eldste bytter alt hver dag, han er utrolig flink å grise seg ut og rister ikke "luren" etter toalettbesøk noe som resulterer i tisslukt i truse, longs og evt bukse om han ikke har longs på.

minsta på 4,5 bytter truse hver dag, ellers byttes klærne etter behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel er klærne skitne enten det er helg/ferie eller om det har vært lange dager i bhg. Skulle de ikkevære skitne kastes de i skittentøyskurven uansett. Han er 3 år og aktiv, og syns han skal slippebruke klærne flere dager uten at de blir vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behovet melder seg flere ganger for dagen her. Har hendt at jeg har lagt til side noeog tenkte det kunne brukes en dag til, men når jeg har funnet det frem igjen neste dag har jeg alltid funnet flekker og skitt på ermer, krage etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd at gutten har rene klær etter en dag, så her går alt til vask hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En timg til bytter dere klær på de visst de er skitten etter bhg? Her blir det ikke gjort. De går til det er kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er stort sett skitten hver dag.

Når hun har vert i barnehagen vasker vi klærne uansett om de er skitne eller ei.

Men visst hun bare har vert hjemme en dag og klærne er flekkfrie, så kan hun bruke dem en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg aldri har opplevd at jentene har hatt rene klær etter en dag i barnehagen.

Her er det rene klær hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter hver dag. Mins en gang. Han griser veldig mye, og verre er det blitt etter at han begynte i barnehage forrige uke. I dag hadde han tørket havregrøt på ryggen av genseren sin...

 

Ser frem til den dagen vi kan bruke noe 2 dager på rad, men det kan være en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...