Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hvordan i himmelsens navn får dere denne inn i bil? Den er jo så sinnsykt lang sammenslått... Vi måtte legge ned setene, men det går jo ikke i lengden...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 OKI! Hahahahahaha, jeg er ikke så smart jeg:-D
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Tok litt tid før jeg skjønte det selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå