Gå til innhold

Hvorfor er SFO like dyrt som bhg?


Gjest Sekretøsa

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa

Aner ikke jeg altså, bare syns det er litt rart at det er dyrere for SFO som har mindre åpningstid, og mindre innhold enn det bhg har? Får de ikke dekket like mye fra staten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De får vel ikke dekket noe i det hele tatt, tror jeg. Det er i hvert fall ingen lovbestemt makspris, så kommunen kan bestemme prisen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er dyrt. Vi har vært heldige med 30% søskenrabatt i bhg og eldste med gartis kjernetid..nå som eldste går på sfo kommer det til å bli mye dyrere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Heh, ja det er dårlig med gratis kjernetid her, desverre! Betalte 4220 for bhgplass til begge, men nå må jeg ut med 2330+matpenger til minste, og 2200 til sfo. Så det går jo mye ut på det samme!

 

Satser på etterhvert at jenta kan gå til skolen selv, og at vi kan kutte ut morgentilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet at vi har vært heldige. Betalte kun 3320,- for begge barna. Nå blir det 2330 for minste og 2400 ett eller annet for eldste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyrt ja!

 

I år har vi ca 4200 kr for de minste i bhg, så har vi valgt 60% plass på SFO til de eldste, men likevel blir det ca 2800 kr for de to, så totalt betaler vi 7000 kr hver eneste måned i barnepass. Sykt! Men joda, vår "feil" at vi har mange barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo sinnsykt dyr SFO da! Hvor bor du? Her er det under 2000 kr for full plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...