Gå til innhold

Søte, naive kjæresten min! Andre med nybakte/snart førstegangs fedre som har merkelige teorier om barneting?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han tror man ikke trenger regntrekk til barnevogna, for man skal jo ikke ha barnet ute hvis det ikke er sol og fint vær! hihihi Han har mange søte små ideer. Og vi som venter vinterbaby i mørketidslandsdelen, med masse snø og ingen garantier om fint vær... Han lærer nok etter hvert, den søte. :)

 

Andre som har menn som har sakt merkelige ting om babytiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke narr av ham, jeg bare påpeker at det er kjempesøtt at han tenker på en typisk førstegangs-naiv måte. Jeg er førstegangs selv jeg, og det skjer jeg sier ting andre synes er naive. Som for eksempel at jeg tror at min baby kommer til å få et perfekt søvnmønster fra dag en, på eget rom, bare fordi en venninne av meg var så heldig. hihi Vi har vel alle våre ting, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke trenger bilstol, fordi det er lovlig å bruke vognbag med nett over... men den fikk vi retta opp i ganske fort og vi har kjøpt ny og sikker bilstol. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville å gå tur med barnet i TRALLA (vogn som man flytter gods og butikkvarer fra A til B.

 

Jeg fniste og lo og lurte på om han mente trillen.

 

 

En annen gang hadde hatt barnet alene. Og jeg kom hjem og lurte på om barnet hatt fått drikke. Jammen han drakk i går. heee..Jeg måtte snu det til at drikker du bare engang for dagen. neeei..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...