Gå til innhold

Skivebom


Karolili

Anbefalte innlegg

Endelig hadde jeg litt energi i kroppen, og solen tittet fram, så jeg tenkte jeg skulle våge meg ut av leiligheten og gå en tur. Har sittet inne sykemeldt ganske lenge nå. Skulle bare slenge på meg noe enkelt og sette håret i en strikk og gå ut med musikk i ørene...men hva skjer? Jeg kommer ikke lenger enn til speilet i gangen hvor jeg begynner å grine når jeg ser meg selv. Jeg forbanner det stygge, feite, bleike trynet mitt, med de små trøtte øynene og hva i h****e fikk meg til å tro at jeg kunne gå sånn på håret? Etter å ha skiftet genser tre ganger, bare for å få større rumpe og mer sideflesk for hvert skift, slenger jeg igjen ytterdøra, hiver av meg skoene, og her satt jeg. Kommer til å råtne bort og ese ut i rekordfart om det skal fortsette slik.

 

Litt av en suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg kjenner de dagene. Selv uten svangerskap. Jeg tror noen av oss eser ut i rekordfart i begynnelsen. Jeg fikk sjokk da jeg var hos legen i går og veide meg. "åjsann -hehe!" var alt jeg greide å lire av meg :P

 

Jeg syns du skulle få deg noen nye klær! Og klær som er behagelige, og som er større enn deg. Jeg syns alle er fine i noen morsomme tightser og det er jo ett hav og coole lange skjorter/gigantiske tskjorter/tunikaer man kan ha over. Og det koster heller ikke en formue:) Ta deg en stooooor kopp varm te og tenk framover :) Så masse fint som du har i vente!

Også kan du surfe og skrive ønskeliste til jul, eller windowshopping, eller gå i skogen (hvis du har skog) eller ringe en venn eller hvis du har ålreit familie kan du ringe de :)

 

Det årner seg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk! Du satte ord på noe vi fleste føler! Iallefall meg! måtte lese det høyt for samboeren min, han måtte bare le..

 

Men du er ikke alene, om det er noen trøst!

 

Heng i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så koselig at du leste det høyt.

Det er en stor trøst å ikke være alene, det er helt sikkert. Selv om jeg selvsagt ikke unner noen dette. Eller...kanskje noen som jeg liker skikkelig dårlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Huff ja, kjenner meg såå igjen! Noen dager går det ok, andre dager er heeelt ufyselige.. kunne like gjerne latt vær å stå opp.. men når den andre kiddoen vil opp, så må man jo... Det er nok litt hormoner, og litt det at kroppen forandrer seg.. og når vi legger på oss anyway.. så er det enda lettere å trøste seg litt med en ekstra 200 grams sjokolade.. Her om dagen prøvde jeg liksom å se litt fresh ut... Det gikk rett og slett ikke an.. kviser har jeg og!! Føler jeg forfaller totalt!! Håret er et kapittel for seg, og jeg er nær ved å ta en britney å barbere alt vekk.. Til og med mammaklær strammer synes jeg..

 

Jeg sminket meg en dag sånn som jeg så Jan Thomas gjorde på happy deg, sotete øyne og greier.. kl var 10 og jeg gikk faktisk i butikken.. når jeg kom hjem så jeg meg i speilet, så ut som en hore som hadde grenet i 5 dager.. ikke rart jeg fikk blikk etter meg, var ikke fordi jeg var sexy nei.. Vet ikke hva jeg tenkte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...