Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg skrev den "downs" historien... Den er heldigvis ikke sann! Ble inspirert av noe jeg så på en restaurant, en mann som skrek og brølte til ei lita jente med downs. Så dro jeg den litt langt å lagte historie ute av det her inne.. Dette er ett NETTforum! Slutt å tro på alt. 90% av alt her er bare KØDD uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Det KUNNE vært sant. Og da er det viktig å si ifra! Det er pga at folk ikke trodde det var virkelig/ ikke turte si ifra, at Aisha og Imran (les VG idag om du ikke har fått det med deg) ble mishandlet på det groveste i lang tid, uten at noen grep inn. Bedre å sifra og ta feil, en gang for mye, enn ikke gjøre det i det hele tatt, og la barn vokse opp under slike forhold!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 DUST.... men når du skriver at downs er en sykdom så burde vel flere skjønt at du er et jævla troll med fritidsproblemer...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Det er bedre å gi et seriøst svar på et useriøst innlegg som ikke hjelper noen, enn å gi et useriøst svar på et seriøst spørsmål og da ikke hjelpe noen som faktisk behøver hjelp. Lenge leve menneskeligheten, og takk til alle andre som heller svarer ordentlig enn å rope troll!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Tror du at noen tror deg. Du har blitt nervøs nå og går i forsvar. Naturlig reaksjon når du blir redd. Tråden er lagret og meldt. Så ser man om det var tull eller ei om en stund .
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Tragisk.. Nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha brydd hjertene deres med noe som bare var tull. Men slikt skjer jo faktisk...Så det er jo en tankevekker uansett!! Død over alle barnemishandlere
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Det er forøvrig ikke særlig god humor å kødde om og med barnemishandling. Det er rett og slett ikke morsomt. Så et eller annet må jo feile deg uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Har aldri innrømmet jeg er helt normalt heller;) Har en dårlig humor, i know. Men dette var ikke ment som humor, mer oppmerksomhet og mange svar på nettop MIN tråd. Teit, i know. Men det er ikke sant, og det er det viktigste. Lagte innlegget mer troverdig med å unngå store bokstaver, avsnitt osv...Slik mindre intelligente mennesker ofte gjør;)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Du hadde nok ikke trengt å anstrenge deg noe særlig for å virke "mindre intelligent".
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #12 Skrevet 10. august 2010 Ta deg ei pille..om du ikke har bedre ting å ta deg til her i hverdagen enn å dikte opp historier på den måten synes jeg virkelig synd på deg...for et tragisk utgangspunkt å ha her i livet..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #13 Skrevet 10. august 2010 Hehe, er helt enig med deg:) Men jeg syns alle dib-brukere har tragiske liv jeg:) HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 Ja, du kjenner jo oss alle så innmari godt så...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Nei, men dere kjenner ikke meg så veldig godt heller, selv om jeg fikk ett "innfall" og skrev ett dustete innlegg. Jeg henger her inne MINIMALT i forhold til visse andre dibbere. Jeg har ett liv utenfor dataen. Men det er det mange andre her som ikke har. Men jeg har en fantasi som løper litt løpsk av og til, tenker av og til litt etterpå og sånn...Men vi har alle våre mangler;)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 snakker om å sette menneskegrupper i bås..går ut fra at du gjør det samme med alle innvandrere, kassadamer og..tragisk, virkelig tragisk..ikke blir jeg provosert heller, det er rett og slett bare virkelig synd på deg.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #17 Skrevet 10. august 2010 Ja, det er virkelig synd på deg. Det er tydeligvis et eller annet du trenger å få utløp for. Jeg har ikke hevdet at jeg kjenner deg, men du har hevdet å kjenne meg, derfor fikk jeg behov for å fortelle deg at det gjør du slettes ikke. Bare det at du bruker begrepet "dibber" forteller meg at du er her inne langt mer enn hva jeg er, og jeg er her ganske mye fordi jeg er sykemeldt, og det sier ingenting om livet mitt forøvrig. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #18 Skrevet 10. august 2010 og jeg er innmari glad jeg ikke kjenner deg..å dikte opp historier på den måten og legge ut om oppmerksomhetbehov som du kategoriserer som enkle mangler vitner ikke om mye annet enn at du har et lite nettverk og sosialt liv som ikke dekker dette behovet ditt..og slike personer går det bare ikke an å omgås..de spiser deg opp med en gang de får nebbet i noe som helst form for oppmerksomhet..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #19 Skrevet 10. august 2010 Godt du er en menneske kjenner;) Jeg har 10 bestevenner!!!! Og en en god venn selv, det vet jeg. Men at jeg oppfører meg barnslig HER inne av og til, når jeg kjeder meg, den innrømmer jeg. Du derimot, er sikkert helt perfekt! Ordet DIBBER er ikke noe JEG har funnet på! Jeg kaller ikke meg selv en dibber, jeg kikker innom anonymforumet gjennomsnittlig 10 min til dagen. Men gidder ikke sitte og "forsvare" meg mer. Jeg kjedet meg i dag, end of story. Ha en fin dag:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #20 Skrevet 10. august 2010 Så du gir deg nå som jeg har begynt å "kjede meg"? Søren.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #21 Skrevet 10. august 2010 Så du dikter opp historier om barnemisshandling når du kjeder deg?? Du kan umulig være helt god i toppen...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #22 Skrevet 10. august 2010 Oioioi, så du har hele 10 bestevenner? Ja, DET må jo være et kvalitetsstempel. Eller juger du kanskje om det også`?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #24 Skrevet 10. august 2010 Jeg tror ikke på deg når du sier at du er et troll. Jeg tror dette fortsatt er fakta, men at du ble redd for at noen kunne finne ut hvem du er og melde dette til barnevernet. Du virket meget umoden i forrige innlegg, så da passer det seg vel å si at du bare diktet opp alt. Uansett, sant eller ikke. Slike ting skjer, og det skal ikke tulles med under noen omstendigheter!
LadyLuca Skrevet 10. august 2010 #25 Skrevet 10. august 2010 Jeg er bra sikker på at det IKKE var et tulleinnlegg! Du fikk for mange svar av folk som ville melde deg til barnevernet, derfor ble du redd. Så nå må du late som det hele var oppdiktet! Gå fra den mannen hvis du enda har litt vett i skallen.. Ingen, INGEN behandler et lite barn på den måten!! Penger får du fra sosialen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå