Gå til innhold

Hva er det ekleste du noen gang har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ta sol i dag, og i det første solrommet jeg gikk inn i sto det en søppelbøtte midt på gulvet, som noen tydeligvis hadde brukt som dass (løs i magen anyone?)!

Syntes heller ikke det var spesielt festlig den gangen jeg var ute å spiste med noen venninner, og plutselig fikk en tånegl i maten. Viste seg at dama på bordet bak oss satt å klippet neglene, på restaurant!!

Hørt om mange som har funnet brukte bind, bleier, tampoger og ja, alt mulig rart, på de steder hvor slikt overhode ikke hører hjemme!

Hva feiler det folk? Hva er det ekleste du har opplevd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj da... Min kan bare ikke måle seg med din da. Vi har en kebab/pizza plass i byen her som er utrolig populær. De har hatt samme servitører og samme opplegg i alle år, og har fokusert veldig på service og hygiene. Har spist der fast i 12-14 år, og aldri hatt en klage. Elsker kebebtallerken! Men så... plutselig ansetter de kun nye folk, og de som eier og jobbet der før starter ny fiskerestaurant i samme område. Vi skulle ha kebebtallerken, og på min ligger det et halvlangt krøllehår, stikkende ut av hvitløksdressingen. Jeg reagerer på det i det servitøren setter fatet på bordet, og gjør han diskret men bestemt klar over at han holder på å servere hår i maten til meg. Sannelig så napper han bare håret ut, og ser på meg som om han forventer at jeg skal si takk for så å spise maten. Jeg blir så paff at etter noen sekunders pinlig stillhet spør jeg om han ikke skal ta tallerkenene våre tilbake, for å lage ny mat? Det vil han ikke, men får så et tilrop fra kjøkkenet og løfter opp kun min mat for å ta den inn igjen. Ikke et ord, ikke en unskyldning, og han ser på meg som om jeg er en fryktelig vanskelig kunde. Jeg som var så høflig! Min samboer og jeg reiser oss da opp og forlater restauranten. Det som var min favorittmat, og min favorittplass i så mange år, er nå blitt til et sted jeg ikke kan kjøre forbi uten å få kvalmefornemmelser og vi kommer aldri til å gå inn dit igjen. Utrolig ekkelt!

Skrevet

Husker en gang jeg hadde vært og trent, skulle inn på doen, og en jente hadde tydeligvis bare nøkket ut en kjempeblodig tampong og klasket den i gulvet rett ved siden av doen.. Nam nam!

Skrevet

Tro det eller ei; men jeg har faktisk opplevd to forskjellige ganger å få servert kake med kjønnshår i, bakt av to forskjellige "svigermødre"!! *grøsse*

Skrevet

Hehe, kanskje samme kebabsjappe som her i byen vår:)?

Her stod den ansatte å pillet seg i nesen og klødde seg i rompa (vel og merke utepå buksa), men likevel ekkelt, mens han tilberedte maten vår. Vi gikk bare før vi fikk maten

Skrevet

Fikk servert deilige hjemmebakte boller hos en venninne av min mor, satte tennene i den deilige bollen og fikk tungen surret inn i en skikkelig hårball.. Skulle tro hun hadde renset hårbørsten og trykket det inn i den bollen jeg fikk.. Skikkelig snadder!

Skrevet

Det ekleste jeg har opplevd må være den gangen jeg fant noe oppe i en uåpnet pepsi max-flaske, noe som absolutt ikke skulle være der!

Jeg helte pepsien i et glass, begynte og drikke og syntes det smakte litt rart. Som jern eller noe. Jeg tenkte at smaksløkene kanskje var litt på bærtur siden jeg fullammet, og tok en slurk til. Men da smakte det nesten enda mer jern. Jeg så på pepsi max-flaska, og så at noe var inni den. Jeg ga den til mannen min som fikk tak i tingen.. Og det var intet mindre enn en skalpell.halvåpnet fra en foliepakning:(

Skrevet

Det ekleste jeg noen gang har opplevd må nok være og bli sexuelt misbrugt i 10 år av min farfar.....

Skrevet

Var på vei hjem fra nattskift kl.8 en søndags morgen, og det var bare meg og en ung fyr i bussen. Tror du ikke han setter flytter seg til setet rett på andre siden av meg og RUNKER!

Jeg så det bare i øyekroken, jeg orka ikke se på ham. Jeg skrudde opp musikken i ørene på det høyeste, og overså ham.. I ettertid har jeg lurt på hvorfor jeg ikke gikk rett til bussjåføren og fikk ham kastet ut av bussen, men jeg ble vel så paff....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...