Gå til innhold

Dere som blir sint eller gråter over at svigermor stusset luggen, eller kjøpte første sykkelen til poden...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle hente min 3åring hos svigermor etter at hun hadde sittet barnevakt (etter eget ønske) var han kliss naken, ved siden av bilveien uten tilsyn. Svigermor satt på andre siden av huset og drakk, lo og kalte meg hysterisk som lurte på hvorfor han var uten klær og tilsyn...Jeg synes dere henger dere opp i detaljer, for som dere ser finnes det langt verre bestemødre enn de som ikke sparer den første ditt eller datt til mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, resten av besteforeldrene er heldigvis opptatt av at barnet mitt skal slippe å bli påkjørt og/eller misbrukt/fryse i hjel:) Men jeg er faktisk litt i sjokk, for hun har virket relativt fornuftig (om enn litt overdrevent glad i nakenhet) helt fram til nå..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herregud, så klart ikke. Foreløbig har jeg sagt at hun får ligge unna min familie så får vi se om vi etterhvert besøker henne så hun kan se barna siden mannen min var imot å kutte henne helt ut...(men han ser selvsagt at dette ikke er trygt han også)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig.

 

Heller en overivrig svigermor som inntar morsrollen og er oppriktig interessert i barnebarnet sitt enn en som sjelden ser dem, synes alt barneutstyr er unødvendig og dyrt (selv om hun har penger nok), kritiserer barnebarna sine når de hører på og mener hun har hatt sin tørn med småbarn og derfor alldeles ikke orker å tilbringe noen dager med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener HI.. Min svigermor er pillemisbruker, men hadde nå to år hvor hun var helt uten piller, begynte å jobbe osv.

Hun og svigerfar passet gutten vår på 3 år her for noen mnd siden, å når vi skulle hente han hadde de ikke skiftet bleie på han siden vi leverte han så han var full av dritt og piss, han sov med alle klær på i en gjesteseng, med så mye godterikliss i ansiktet at hodeputa satt fast i kinnet hans..

Han var sint og frustrert på meg en uke etter dette:-(

 

Jeg kommer aldri til å la dem passe han igjen, å vi kommer sjelden på besøk... (Det er mange tilfeller her hvor dem er totalt uansvarlige å ha med å gjøre.. Svigerfar er også deprimert.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...