Gå til innhold

Når babyene deres sover på dagtid, sover de alltid ute i vognen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her sover hun ute når hun har sovnet når vi går tur. Det er ganske ofte, ellers så sover hun inne i sengen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Eldste som kun i vogna på dagtid, var ikke mulig å få han til å sove i senga, sofaen eller andre plasser.

Minste sov hvor det måtte være, i vogna, i brorens seng, på sofaen eller uansett.

Somregel sov hun i vogna i kjelleren. Har aldri hatt babycall, og har et hus hvor hun da enten måtte ha sovet på baksiden av huset i forhold til hvor vi har vinduer som kan lukkes opp, eller hun kunne sovet på forsiden hvor jeg da måtte gått rundt hele huset til kjellerdøra for å lagt henne ut eller tatt henne inn igjen. Er sikkert bare jeg som har vært lat, men vi har kommet oss greit gjennom soveperioden alikevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover som regel ute i vogna, men nå når det er over 18 grader ute sover han i vogna inne der vi har air condition.

 

Hvis ikke svetter han ihjel når han sover...

Gleder meg høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover nesten alltid inne i senga..

 

Hun kan selvfølgelig sovne i vogna om vi er ute og går, men hun har aldri sovet mer enn en drøy halvtime i vogna. Blir litt lite det nå som hun har gått ned til en dupp om dagen. Inne i senga sover hun som regel rundt 2,5 time, så hun sover definitivt best der. Tror det er fordi hun vil sove på magen, og det får hun ikke gjort med selen på i vogna.

 

Frisk luft får hun uansett, hun sover med vinduet åpent og er ute og leker minst to ganger om dagen uansett vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved soving på dagtid har hun alltid sovet ute i vogna, uansett vær/vind.

Jo verre været var jo bedre og lengre sov hun

 

Også da vi gikk over til sportsvogndelen sov hun ute,da var det på med sele, myggnetting og regntrekk om behovet var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er svalt inne, så hun sover inne men i vogna. Går som regel tur da, så da sover hun mens jeg går og sover resten inne. Er ikke komfortabel med å la henne sove ute alene. Men det er jo bare meg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...