Gå til innhold

Herreklær - Hvilke butikker går dere på når dere handler til mannen? Hvor er det SALG?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen trenger klær men han hater å shoppe. Det gjør jo ikke jeg, så tenkte jeg skulle gjøre det. Men noen som har forslag til hvor jeg kan gå?

 

Han trenger mye base, er det noen butikker som har godt utvalg? Det er salg nå, hvor finner man "godbitene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han handler mest på Hans H.Iversen, Peak og Scabal. Bruker bare merkeklær. Kan få endel på salg der nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøper gaver til han handler jeg på Blend. Ville ikke drømme om å skulle holde han med basisklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min handler basisklær på dressmann.. Jeg synes at dressmann har dårligere rykte enn de fortjener, men det kan være nødvendig å være litt kresen når man titter etter klær der. Noe er ok, annet er ikke det.

 

Litt mer representable klær handler han på Match Man.. De har pene klær med god kvalitet.

 

Hvor du vil handle avhenger jo veldig av stilen til mannen din. Min mann har en enkel stil, og er ikke så veldig ungdommelig lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gant, La Coste og Urban handler jeg klærne til min mann.... Pleier alltid å være tilbud på Urban på bukser og sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kjøper mannen min klærne sine selv. Kunne ikke falt meg inn å tatt rollen som hans oppkleder... han har da sin egen stil & smak!

 

Han handler mest Acne, Weekday, Cheap Monday, Filippa K. Stikkordene er vel enkelt, klassisk, skandinavisk (IKKE moods of norway), sort & grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar:) Han liker merkeklær og bruker noen av de nevnte merkene. Han mikser også med klær fra kjedene.

 

Jeg liker å shoppe men har SÅ mye selv nå. Babyen har også fullt kleskap. Han hater å shoppe så da kan vel jeg gjøre det for han, vet jo hva han liker. Jeg er som regel med når han shopper uansett. Liker han ikke det jeg kjøper bytter han jo bare. Vi har felles økonomi og jeg jeg hjemme på dagene:)

 

Noen fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...