Gå til innhold

jeg vil ikke virke utakknemlig, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En kompis (+kona) av samboeren min- gav oss ei vogn og div leker etter sine barn. Når vi da skulle ta dette i bruk var både vognen og lekene ødelagt.

 

kjedlig der og da, vi har kjøpt nytt istedet, og saken er ute av verden- men hva er det folk som synes det er greit å gi bort slikt i stedet for å ta bryderiet med å kjøre det på søppelleveringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var sikkert ikke klar over det akkurat som dere ikke merket at vogna og lekene var ødelagt da dere fikk det (og kanskje prøvde det ut før dere takket ja - noe som er lurt å gjøre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hva som går av sånne folk. Syns man burde tenke litt sånn at "det som ikke er godt nok for meg er heller ikke godt nok for andre"

Man gir da ikke bort ødelagte ting!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan ha ganske ulik oppfattning av hva som skal til for at noe skal deffineres som "ødelagt". Det kan hende at vennene deres annså disse tingene som helt brukbare selv om de ikke var feilfrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med ødelagt, da? Riper og flekker eller hjul som ikke går rundt?

 

Når ting er brukt er det vanlig at man kan se det, som at knapper løsner eller lys slutter å blinke. Hvis dere fikk det og ikke betalte noe så vil jeg ikke kalle noe ødelagt med mindre det er direkte fysisk ubrukelig. Men hvis jeg skulle gi bort noe ville jeg antakelig gjort oppmerksom på spesiell slitasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øeleker til baby som er ubruelige, og må erstattes? Mangletdet en ring på en range, var det ikke lyd i en leke, eller blinket ikke lysene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...