Gå til innhold

Seriøst når får man tilbakebetalt på bhg og sfo regningen etter streiken som har vært??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått sfo regning for september og der er det enda ikke trukket fra:( Blir skikkelig sur om man må drive og mase og kjase for og få pengene man har krav på.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vår barnehage har vi nettoppn fått beskjed om at vi ikke vil få tilbake pengene... Blir skikkelig sur selv jeg, fordi jeg har betalt ekstra for dagmamma disse dagene de var i streik... Vet ikke om de har lov til å ikke gi oss pengene tilbake, men det er så kjipt hvis man må bli uvenner over det, så jeg har valgt å avvente litt, og har tenkt til å snakke med de andre foreldrene om hva de tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh? Får man tilbake penger etter streiken? Det har jeg ikke hørt noe om.

Hvorfor har du fått regning for september allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du krav på, barnehagen kan ikke ta seg betalt for en tjeneste de ikke har levert.

 

PS: De har heller ikke betalt lønn til de ansatte disse dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var i streik når jeg jobbet som skoleassistent og i sfo fikk jeg betalt akkurat som vanlig. Men jeg var fagorganisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fa.. er jo direkte frekt av bhg og tjene penger på streiken:( De har jo ikke betalt lønn til sine ansatte når bhg har holdt stengt. Dette må dere ta opp, det er faktisk ulovlig! Jeg måtte ta 4 feriedager for og ta meg av ungene, har faktisk gått ned i inntekt pga denne streiken, da skulle det bare mangle at vi fikk tilbakebetalt for de dagene bhg var stengt i forbindelse med streiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du fikk ikke betalt av arbeidsgiver vel...

 

Regner med du fikk kompensasjon for bortfall av inntekt av fagforeningen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, er noen år siden, men jeg fikk riktig utbetaling på lønnslippen til vanlig dato. Vi var i streik ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått skriftlig beskjed fra bhg at vi får tilbake pengene etter streiken i november. Har ikke dere fått info fra bhg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Ullensaker vil regninga som kommer i august inneholde fratrekk for de som har barn i Bhg/SFO. For de som har barn som har sluttet vil det bli tilbakebetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...