Gå til innhold

Trenger litt hjelp med farger!


Mamma_til_3_jenter <3

Anbefalte innlegg

Vi har lagt helt mørkt brunt laminatgulv i stua og caffe latte farge på veggene,har svart skinn sofa,mørkt sofabord, svart hylle som dvdspiller står på og svart tv på veggen.Gardinene jeg har nå er mørk brune..

Tenkte å kjøpe meg en skjenk eller to..Men hva slags farge kan jeg ha på dem? Jeg har lyst på hvit,men blir det dumt når mye av det andre er mørkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså det er vanskelig å synse om ting man ikke ser, men sånn det høres ut så mener jeg at hvit vil stikke seg for mye ut og at det er ikke en farge jeg ville valgt når alt annet er mørkt.

Ville gått for mørk brun eller svart.

Kan hende du kan få det til om du bytter til hvite gardiner, et hvitt teppe el.lignende.. Vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite gardiner har jeg tenkt å kjøpe etterhvert..Får kikke litt rundt å se hva jeg ender opp på! Tak for innspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok prøvd å lysne inntrykket litt. Stuen høres veldig mørk ut, mørkt gulv sluker mye lys.

 

Det finnes mye fint i eik. Eik er en varm tresort som kan passe til det mørke i stuen din, samtidig som det ikke blir så kontrastfylt som helt hvitt.

 

Du kan også gå for offwhite. Men da ville jeg ha byttet gardiner til lyst, kanskje store lyse puter i sofaen og så kan du jo f.eks. male sofabordet og hyllen i lys farge, f.eks. egghvit som er fint til caffe latte.

 

Sjekk nettet for inspirasjon. Interiørblogger er ofte inspirerende, samme med nettbutikker for interiør og møbelkjeder.

 

norskeinteriorblogger.blogspot.com

homeandcottage.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...