Gå til innhold

Bursdagsgaver til jenter på 9 år! :)


KineMor ♥C&M&O♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min jente fylte 9 år for 2 uker siden, og selv om hun liker Barbie godt, så hadde hun ikke vært akkurat fornøyd med å få Barbie i bursdagsgave. Min synes at det begynner å bli litt flaut at andre skal vite hun leker fortsatt med Barbie. Men bøker derimot - jenta mi er totalt oppslukt av bøker, særlig Frøken Detektiv. Hun fikk 5-6 sånne, kjøpt pent brukt på Fretex, og var såååå fornøyd.

 

Tror du må nesten se på selve jenta det gjelder, men jeg ville trodd at de fleste var litt forbi Barbie-stadiet ved 9 år gammel. I hvert fall offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbien som min 9-åring fikk ble en fin gave å gi til 17-mai lotteriet.... Men Pet Shop ser ut til å fenge fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gaver til jenter på 9-10 år....var i bursdagsselskap til tantebarnet mitt som fylte 10 år...hun fikk undertøy, klær fra en butikk hun liker, vekse/sekk, bøker.

barbie tror jeg ville vært for barnslig for henne

hun elsker også småting fra HM f.eks leppomade, speil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter på 9 synes nok de er for store til Barbie... Bøker er nevnt, det er et godt forslag. DVD'er eller gavekort på kino. Hobbyting - en liten pakke med smykkelagingsting f.eks. Små leppepomader, hårgreier, bijouteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...