Gå til innhold

Dere med barn med dårlig hørsel eller som mistenkte at babyen deres hadde det..


Mamma til snart 3 <3

Anbefalte innlegg

Når ble dette oppdaget?

Har en sønn på 2,5 mnd som jeg mistenker kan ha det. Han har en far som har arvelig nedsatt hørsel hos guttene. Eldste sønnen har ikke det, har vært 2 ganger på høresentralen å tatt grundige tester.

 

Når de foretok den nyfødt hørselstesten så gikk den ikke igjennom på høyre øre, gikk nesten hver eneste gang de prøvde. Kom tilbake på høresentralen når han var 3 uker men den gikk ikke gjennom der heller, bare nesten der også. Noen som har opplevd dette men at de alikevel hadde normal hørsel?

Han skvetter av lyder både når han sover og er våken, men snur seg ikke etter lyder enda på noen av sidene. Han skravler i vei som en foss da, men aner ikke om babyer som har dårlig hørsel babler de også??

 

Blir litt bekrymret med tanke på at faren har dette, men siden eldste ikke har fått det har jeg et håp om at minste ikke skal få dette også. Mener å huske at han heller ikke var spes interessert i å snu seg etter lyder så jeg ble bekymret da også..

 

Noen med erfaring?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi var på totalt 4 undersøkelser på sykehuset før den gikk igjenom her. De måtte tilslutt teste med elektroder. Kan ikke si at han hører dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår sønn reagerte ikke på testene på helsestasjonen og jeg ble videresendt til sykehuset. Han snudde seg ikke etter lydene på sykehuset heller og måtte testen med elektroder mens han sov.

Ingenting var i veien med vår sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...